شماره ۳۹۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۰ مهر
صفحه را ببند
برندگان خوش شانس بانک رفاه کارگران خودروی خود را تحویل گرفتند

مراسم اهدای جوایز بزرگ جشنواره پایانه های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران برگزار شد و سه برنده خوش شانس این دوره جوایز خود را دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مراسم کلید سه خودروی نیواکتیون متعلق به سه نفر برندگان جوایز بزرگ این دوره که در مراسم جشن حضور داشتند به آنها اهداء شد.
در این مراسم که با حضور لـله گانی رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران، جمعی از مدیران امور و روسای اداره های ستادی و امور شعب این بانک برگزار شد، به برندگان خوش شانس این دوره علاوه بر صدها جوایز نقدی و غیرنقدی، سه خودرو نیواکتیون نیز به قید قرعه اهداء شد.
لـله گانی رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران در این مراسم با تبریک به برندگان نهمین دوره جشنواره پایانه های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی افزود: در دوره های آتی نیز بانک رفاه کارگران با هدایای ویژه، همراهی خود با مشتریان را نشان خواهد داد.
وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران کاملاً متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و بیش از نیمی از جمعیت کل کشور تحت پوشش این سازمان به انحاء مختلف هستند خاطر نشان ساخت: مخاطبان سازمان تامین اجتماعی مشتریان بانک رفاه کارگران هستند و این مجموعه مفتخر است که به جمعیت عظیمی از هموطنان خدمات ارائه می دهد.
لـله گانی با بیان اینکه هدف از ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ارائه خدمات غیر حضوری و با کیفیت است خاطر نشان ساخت: هدف بانک رفاه کارگران از واگذاری دستگاه های کارت خوان و پایانه های فروشگاهی در درجه اول فرهنگ‌سازی در مقوله استفاده بیش از پیش از بانکداری الکترونیک و در مرحله بعد افزایش تعداد تراکنش‌ها و همچنین افزایش مانده حساب های متصل به این دستگاه ها است.
ایشان با ابراز خرسندی از برگزاری قرعه کشی بانک رفاه کارگران در نهایت سلامت و صحت اظهار داشت: تمامی مراحل قرعه کشی با نظارت و هماهنگی دستگاه های ذی ربط و مسئول در این حوزه صورت گرفته است.
لـله گانی با ابراز خرسندی از سرعت رشد خدمات بانکداری الکترونیک در سطح کشورگفت: در چند سال اخیر شاهد رشد و گسترش روز افزون بانکداری الکترونیک هستیم. این امر منجر به عبور از بانکداری حضوری و استفاده از پول فیزیکی و ورود به بانکداری غیرحضوری و الکترونیک شده است.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در حوزه استفاده از دستگاه های کارت خوان و وجود برخی شایعات درخصوص جمع آوری این دستگاه ها توسط اصناف و بازاریان تاکید کرد: اصل در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک دریافت کارمزد است. خرید، واگذاری و پشتیبانی این دستگاه ها برای نظام بانکی هزینه های بالایی در سال دارد و بانک ها برای ارائه خدمات با کیفیت ضروری است که کارمزد دریافت کنند.
رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران در پایان سخنان خود با تبریک مجدد به برندگان این دوره ابراز امیدواری کرد مشتریان بانک رفاه کارگران در آینده نیز خدمات مطلوب دریافت کنند.


تعداد بازدید :  668