شماره ۱۰۰۲ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

آرزوی هوادار معلول برآورده شد| طی روزهای اخیر ویدیویی به اشتراک گذاشته شد که در آن هواداری معلول خواسته بود که کریم باقری را به‌عنوان اسطوره دوست‌داشتنی‌اش از نزدیک ببیند. کریم باقری که از ماجرای این ویدیو اطلاع یافته بود، طی روزهای اخیر از مسئولان باشگاه خواسته بود تا مقدمات این دیدار در محل تمرین پرسپولیس فراهم شود. این هوادار دیروز توانست به آرزویش برسد و با حضور در محل تمرین این تیم ضمن دیدار با کریم باقری و گفت‌وگوی دوستانه با او، با دیگر بازیکنان نیز دیدار داشته باشد.
عربستان – ایران در زمین بی‌طرف| یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال برگزاری بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف را تأیید کرد. البته فدراسیون فوتبال برای واکنش رسمی دراین‌باره منتظر اعلام قرعه‌کشی است اما همه خوب می‌دانند اتفاق تازه‌ای دراین‌باره رخ نداده است و شرایط و مناسبات سیاسی دو کشور همانند گذشته است. این مدیر رده بالای فدراسیون فوتبال که دوست نداشت نامی از وی برده شود، گفت: «طبق قوانین هم اکنون سفر شهروندان ایرانی به عربستان ممنوع است. با توجه به این‌که مناسبات سیاسی دو کشور همانند گذشته است به نظر می‌رسد تصمیم گذشته کمیته اجرایی تکرار خواهد شد. یعنی بازی در زمین بی‌طرف.»
شکایت دپارتمان داوری از ناظم‌الشریعه| پس از اظهارات محمد ناظم‌الشریعه مبنی بر زیر خط فقر بودن داوری دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری اهواز، دپارتمان داوری بخاطر این صحبت‌ها از سرمربی تیم‌ملی به کمیته انضباطی شکایت کرد. منوچهر نظری مسئول چیدمان داوری فوتسال کشورمان با اعلام این خبر گفت: «این شکایت به این معنی نیست که ما با ناظم‌الشریعه دشمن هستیم بلکه به‌عنوان گله، یک خط‌نوشته به کمیته انضباطی دادیم، چون از ناظم‌الشریعه انتظار چنین صحبت‌هایی نداشتیم.»
کسر 20‌درصد از قرارداد ماشین‌سازان| تیم ماشین‌سازی تبریز در 11 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده و در قعرجدول رده‌بندی قرار گرفته است. نتایج ضعیف شاگردان رسول خطیبی مدیران این باشگاه را به واکنش واداشته است. میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل ماشین‌سازی دراین‌باره می‌گوید: ‌«قرار بر این شد که 20‌درصد از مبالغ قرارداد تمام اعضای تیم فوتبال ماشین سازی کسر شود. این تصمیم قبلا و به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم در بازى‌هاى گذشته توسط هیأت‌مدیره باشگاه به شکل تعلیقى اتخاذ شده بود که با توجه به دو شکست اخیر برابر ذوب‌آهن در جام حذفى و پدیده، اعمال و اجراى آن قطعى و عملیاتى
خواهد شد.»


تعداد بازدید :  276