شماره ۱۰۰۲ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر
صفحه را ببند
پاپاراتزی

علیفر دوباره سوژه شد
گزارش علیرضا علیفر در بازی استقلال و گسترش‌فولاد بار دیگر حاشیه‌هایی برای این گزارشگر در فضای مجازی ایجاد کرد. علیفر در خلال گزارش بازی روی هر 4 گلی که به ثمر رسید، با صدای بلند فریاد زد: «توی دروازه» و بارها از آن «و»‌های مشهور خود گفت اما چیزی که حالا سوژه شده اطلاعاتی است که دوست علیفر به او منتقل کرده. سرهنگ در گزارش خود گفت: «یکی از دوستانم می‌گفت، مربیان وسط جدول استرس زیادی ندارند. مربیان بالای جدول که استرس دارند. مربیان پایین جدول هم استرس ندارند ولی مربیان وسط جدول استرس ندارند و انگار به پارک آمده‌اند!» این مسأله باعث شده جنجال‌های زیادی درباره گزارش علیفر به وجود بیاید.

بازگشت داور فوتبال با وانت
مجتبی شریفی، داور جوان فوتبال که پس از سانحه تصادف خود را به قضاوت دیدار تیم‌های جوانان نفت و گاز گچساران و نفت آبادان رساند، پس از این بازی با شرایط ویژه‌ای گچساران را ترک کرد. او دراین‌باره می‌گوید: «در طول مسیر و به علت خواب‌آلودگی راننده خودرو از جاده خارج شد و از ناحیه چشم و کتف به شدت آسیب دیدم. با این حال خود را به مقصد رساندم و بازی را قضاوت کردم. پس از رسیدن به گچساران با وجود این‌که مشکلم را گفته بودم، کسی اعتنایی نکرد. به‌هرحال بازی را قضاوت کردم اما در برگشت اجازه ندادند یکشب در مهمانسرا بمانیم و مجبور شدیم از ساعت 6 تا 9 شب کنار جاده بایستیم و درنهایت با یک وانت برگشتیم!»

قیمت نجومی برای رضایتنامه سردار
سردار آزمون که در بازی‌های اخیر تیمش درخشش زیادی داشته، ‌این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است. براساس اظهارات ساندور وارگا که یکی از مدیربرنامه‌های مطرح فوتبال دنیا است، ارزش این مهاجم توانمند و جوان ایرانی رقم قابل توجهی است. وی در اظهارنظری عنوان کرد: «رقم 7‌میلیون یورویی که بابت انتقال وی تخمین زده می‌شود، با توجه به قابلیت‌های کنونی وی و موقعیت خوبی که پیدا کرده، ‌پایین است. اگر تیمی از جمع 10 باشگاه بزرگ اروپا به جذب وی علاقه‌مند است، می‌تواند در ازای 30 تا 40‌میلیون یورو وی را به خدمت گیرد. به‌خصوص که اگر در متن قرارداد او رقم 10‌میلیون یورو به‌عنوان رقم خسارت برای کسب مجوز درج شده باشد.»

ترک اعتیاد، هدیه کاسترو به مارادونا
اسطوره فوتبال آرژانتین اعلام کرد فیدل کاستروی فقید زندگی‌اش را نجات داده است. پس از مرگ رهبر انقلاب کوبا در 90سالگی، دیگو مارادونا به اظهارنظر دراین‌باره پرداخت و یک خاطره جالب را تعریف کرد. او گفت: «فیدل کاسترو برای من حکم یک پدر را داشت و زمانی که مسابقات تنیس در کرواسی به پایان رسید، برای آخرین خداحافظی با او به کوبا سفر کردم. زمانی که همه درها در آرژانتین به روی من بسته شده بود، فیدل کاسترو در کوبا از من استقبال کرد و مرا پذیرفت.» زمانی که مارادونا درگیر اعتیاد بود، فیدل کاسترو با فراهم کردن امکانات زیادی، شرایط را برای بهبودی فوق ستاره دهه 80 و 90 فوتبال آرژانتین فراهم کرد.


تعداد بازدید :  301