شماره ۱۰۰۲ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

حمایت ترامپ از میزبانی المپیک| مدیر اجرایی لس‌آنجلس 2024 اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آینده آمریکا در تماس تلفنی با شهرداری لس‌آنجلس از میزبانی این شهر در المپیک حمایت کرده است. رئیس هیأت اجرایی لس‌آنجلس 2024 در این‌باره اعلام کرد: «دونالد ترامپ المپیک را دوست دارد و از لس‌آنجلس 2024 حمایت کرده است. او می‌تواند پرچمدار جنبش المپیک آمریکا باشد. ترامپ می‌تواند کارهای سازنده‌ای در جهت نشان دادن علاقه آمریکایی‌ها به میزبانی بازی‌های المپیک انجام بدهد.» البته هنوز مشخص نیست ترامپ در جلسه IOC در لیما (پایتخت پرو) برای انتخاب میزبانی المپیک 2024 حضور خواهد داشت یا خیر.
پزشک سابق چلسی تهدید به مرگ شد| پزشک پیشین تیم فوتبال چلسی بعد از درگیری‌هایی که با ژوزه مورینیو داشت، تهدید به مرگ شد. اوا کارنیرو که بعد از اختلاف نظر با مورینیو از این تیم اخراج شد، ترجیح داده است دیگر در فوتبال فعالیتی نداشته باشد. کارنیرو در گفت‌و‌گو با نشریه دیلی میرر گفت: «با وجود این‌که بعد از جدایی از چلسی خیلی کم در عموم ظاهر شدم اما همچنان پیام‌های تهدیدآمیز زیادی دریافت می‌کنم. پیام‌هایی که در آن، افراد مرا تهدید به مرگ کردند. اینها افرادی ترسو و بزدلی هستند که چهره واقعی‌شان را پوشاندند. این افراد باید در دادگاه حاضر شوند و پاسخگوی رفتارشان باشند.»
سرقت بزرگ از منزل فیگو| نزدیک به 500‌هزار یورو جواهرآلات و ساعت و دستبند طلا و نقره از منزل مسکونی لوئیس فیگو، ستاره پیشین تیم فوتبال باشگاه رئال‌مادرید به سرقت رفته است. بعد از این اتفاق منزل مسکونی فیگو در شمال مادرید از سوی پلیس اسپانیا تحت نظر قرار گرفته شده است. پلیس در گزارش اولیه خود آورده است: «سارقان از شرایط داخل خانه کاملا آگاه بوده‌اند و بدون از دست دادن زمان، به سرعت به سمت محل جواهرات و ساعت‌های لوکس رفته‌اند. آنها به هیچ چیز دیگری حتی به کیف پر از پول فیگو که روی میز کوچک کنار تخت‌خواب بوده توجه نکرده‌اند.»
شکایت یک هوادار اتلتیکو از داور| یکی از هواداران تیم فوتبال اتلتیکومادرید از داور بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اشتباهی که علیه تیم محبوب او مرتکب شد، شکایت کرد. ژوزه آنتونیو کامپون یکی از هواداران تیم فوتبال اتلتیکومادرید که بلیت تمام فصل این تیم را هم دارد، شکواییه‌ای تنظیم و از مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تشخیص ندادن حضور سرخیو راموس - زننده گل اول بازی - در موقعیت آفساید، شکایت کرد.


تعداد بازدید :  255