شماره ۹۸۸ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

انتقال مصدوم تیم‌ملی با گاری| در حاشیه تمرین دیروز تیم‌ملی فوتبال در آکادمی ملی فوتبال، اتفاقی عجیب و تأسف برانگیز رخ داد. درحالی‌که اعضای تیم فوتسال بانوان زیر 16‌سال کشورمان قصد داشتند به سالن محل تمرین آکادمی فوتبال بروند یکی از این بازیکنان با مصدومیت دیگر بازیکنان را همراهی می‌کرد. در عین بی‌توجهی به شأن انسان و جایگاه یک ورزشکار در آکادمی ملی فوتبال، این دختر ملی‌پوش با «گاری دستی» به محل تمرین برده شد که تعجب همه حاضران در کمپ را به همراه داشت.
دیدار تدارکاتی ایران با ساحل‌عاج| کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی در حاشیه تمرین دیروز خبر از بازی دوستانه‎ای در دیماه برابر تیم‌ملی ساحل عاج در امارات داد که این بازی می‌تواند برای هر دو تیم بسیار جذاب باشد. تیم‌ملی ساحل عاج به مربیگری میشل دوسویر در مسابقات انتخابی جام‌جهانی در گروه سوم تیم‌های آفریقایی قرار دارد و اکنون صدرنشین گروه خود است. آنها در تنها بازی خود توانستند 3 بر یک تیم‌ملی مالی را شکست دهند. بازیکنان تیم‌ملی ساحل عاج در تیم‌های باشگاهی از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، چک، چین، سوییس و البته هندوستان عضویت دارند.
ساکت به جنجال‌ها پایان داد| محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی فوتبال که به دلیل برخی مسائل مدت‌ها در تمرینات و محل اردوی تیم‌ملی حاضر نمی‌شد و این مسأله با جنجال زیادی همراه بود، دیروز در تمرین تیم‌ملی حضور یافت. رئیس سازمان تیم‌های ملی در تمرین دیروز با چهره‌ای خندان در آکادمی حضور یافت. هرچند او در صحبت‌های خود جدایی‌اش از تیم‌ملی را رد نکرد و اعلام کرده بود کار او در سازمان تیم‌های ملی رسیدگی به امور عام است و مسائل تیم‌ملی امور خاص محسوب می‌شود.
ویروس مصدومیت در استقلال|  در جریان تمرین دیروز استقلال بختیار رحمانی از ناحیه کتف سمت راست خود دچار مصدومیت شد و به دلیل شدت مصدومیت تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد. به‌دنبال آسیب‌دیدگی رحمانی، جابر انصاری نیز دچار مصدومیت شد و نتوانست به کار در کنار دیگر بازیکنان ادامه دهد. این درحالی است که برخی بازیکنان مانند وریا غفوری نیز از قبل مصدومیت‌هایی دارند ومشخص نیست استقلال در حذفی با چه شرایطی به میدان برود.


تعداد بازدید :  116