شماره ۹۸۸ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
ذره‌بين

درخواست بهزیستی برای نگهداری تنها بازمانده قتل‌عام خانوادگی
نماینده سازمان بهزیستی تهران از بازپرس جنایی درخواست کرد نگهداری از کودک 10 ساله عامل جنایت خانوادگی شهرک آزادی به سازمان بهزیستی سپرده شود. صبح روز گذشته  زن جوانی که خود را نماینده اورژانس اجتماعی بهزیستی معرفی می‌کرد، با حضور در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران پس از گفت‌و‌گو با بازپرس ویژه قتل تهران خواستار  تحویل و نگهداری از کودک بازمانده در قتل عام خانوادگی شهرک  آزادی تهران شد.
این زن در مورد درخواست خود به بازپرس محسن مدیر روستا گفت:  پس از انتشار اخبار این جنایت در رسانه‌ها پیگیر وضع محیا دختر 10 ساله شدیم. وقتی به بیمارستان رفتیم، متوجه شدیم او هنوز به علت عمق فاجعه دلخراش دچار وحشت است و باور نمی‌کند مادرش این اقدامات را انجام داده است.
به گفته نماینده بهزیستی محیا مدعی است كه مادرش قرص‌هایی را برای آرامش می‌خورده است و حال ما می‌خواهیم در میان دعواهای دو خانواده محیا بار دیگر قربانی نشده و مشکلات جدیدی برایش پدید نیاید. به همین خاطر درخواست داریم دختر 10 ساله به‌طور موقت به بهزیستی تحویل داده شود. پس از سخنان نماینده بهزیستی، بازپرس پرونده دستور بررسی این درخواست را صادر کرد. همچنین قرار است فرزانه، مادر سنگدل در دادسرا مورد بازجویی قرار گیرد.

دزد مسلح کامیونداران دستگیر شد
زورگیر اسلحه به دست آبادان که از راننده‌های کامیون سرقت می‌کرد، درعملیات غافلگیرانه مأموران دستگیر شد.
چندی پیش مأموران پلیس آبادان درجریان زورگیری از راننده‌های خودروهای کامیون درمیدان ورودی شهر قرار گرفتند و با افزایش این پرونده‌ها سرهنگ محسن تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیمی ازمأموران پلیس برای دستگیری عامل سرقت‌ها وارد عمل شوند.
مأموران درگام نخست به محل سرقت رفته و پی بردند که زورگیر جوان همراه همدستش با در دست داشتن اسلحه به محل استراحت راننده‌های کامیون رفته و اقدام به زورگیری از آنها می‌کند. تیم پلیسی به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداخته و توانستند تصویر جمال 27ساله را که از متهمان سابقه‌دار بوده و چندی پیش از زندان آزاد شده، به دست آورند.
جمال آخرین‌بار در زمان دستگیری با مأموران درگیر شده بود و برای فرار اقدام به تخریب خودروی مأموران کرده بود که در این مرحله تیم پلیسی با اطلاع از مسلح بودن متهم، وی را تحت‌نظر قرار دادند و با یک سناریوی تصادف ساختگی در ایستگاه 12 قدس موفق به دستگیری جمال شدند. مأموران در زمان دستگیری موفق به کشف 2 گوشی و 200‌هزارتومان پول ازجمال شدند اما او درحالی‌ که تصاویر دوربین مداربسته صحنه اقدام زورگیری مسلحانه‌اش را همراه با دوستش نشان می‌داد، ادعای بی‌گناهی کرد. بنا به این گزارش، دراین مرحله تحقیقات برای دستگیری همدست فراری جمال و اعترافات این متهم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.


تعداد بازدید :  195