شماره ۹۸۸ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

فرار فن پرسی از نابینا شدن| مهاجم هلندی تیم فوتبال فنرباغچه در جریان بازی تیمش در مقابل آکیسار بلدیه اسپور تا مرز نابینا شدن پیش رفت.  در جریان این بازی روبین فن‌پرسی در تلاش برای زدن ضربه سر به توپ به شدت با یکی از بازیکنان حریف برخورد کرد.  فن‌پرسی بلافاصله پس از این اتفاق سوار بر برانکارد از زمین بازی خارج و مجبور شد 15 دقیقه صبر کند تا آمبولانس او را به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال دهد، جایی که نگرانی‌های اولیه درخصوص احتمال از بین رفتن بینایی یکی از چشمان مهاجم پیشین منچستریونایتد برطرف شد. او پس از مداوای چشمش درحالی  که یک پانسمان روی آن گذاشته شده بود به ورزشگاه برگشت.
مرگ یک بوکسور در سالن مسابقه| در سالن ولادیمیر روسیه یک بوکسور 15 ساله روس بعد از دومین ناک اوت در مسابقه جان خود را از دست داد، پزشکان بعد از این‌که این بوکسور روی زمین افتاد به سرعت اقدامات اولیه را انجام دادند ولی تمام تلاش آنها بی‌فایده بود و این بوکسور جان خود را از دست داد. بررسی‌ها درباره مرگ این بوکسور نشان داده است او چند ساله پیش نیز آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه سر داشته است.  پلیس روسیه اعلام کرده به‌زودی بررسی‌های لازم را درباره مرگ این بوکسور انجام می‌دهد.
اعتماد به نفس بالای بولت|  یوسین بولت، دونده پرآوازه جامائیکایی که تاکنون 9 مدال طلای المپیک را در رشته دوومیدانی از آن خود کرده است اظهار کرد اگر فوتبالیست می‌شد تلفیقی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بود.  یوسین بولت که سریع‌ترین مرد جهان لقب گرفته است، در پاسخ به این سوال که دوست دارد شبیه به رونالدو باشد یا مسی، گفت‌: من فکر می‌کنم اگر فوتبالیست بودم، تلفیقی از این دو نفر می‌شدم. استعداد رونالدو و مسی با هم ترکیب می‌شد و سرعت و قدرت من به آن اضافه می‌شد، بنابراین بزرگترین می‌شدم.
اظهارنظر جالب پیکه درباره مسی|  جرارد پیکه که درحال سپری کردن دوران نقاهت خود است نشان داده که هیچگاه نسبت به بازی‌های بارسلونا بی توجه نیست.  او بعد از برد دو بر یک بارسلونا برابر سویا درباره مهاجم آرژانتینی اظهارنظر جالبی کرد و گفت: اگر توپ طلا به بهترین بازیکن داده می‌شد، مسی باید این جایزه را از‌ سال 2009 کسب می‌کرد.  او فرازمینی است.


تعداد بازدید :  108