شماره ۹۸۸ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
دیدار جامعه ورزش با یادگار امام(ره)
سیدحسن خمینی: بابت صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی امیدوارم

شهروند|  مسعود سلطانی‌فر در سومین روز فعالیتش به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان به همراه روسای فدراسیون‌ها به حرم مطهر امام خمینی(ره) رفتند و با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نیز دیدار داشتند.
تجدید میثاق در آغاز راه
مسعود سلطانی‌فر تصمیم گرفت چند روز بعد از رأی اعتماد مجلس به او برای حضور در رأس ورزش کشور، قبل از این‌که کار خود را به صورت جدی آغاز کند، با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کرده و همچنین از آیت‌الله سیدحسن خمینی کسب رخصت کند. در این مراسم که تمام روسای فدراسیون‌های ورزشی، رئیس و دبیرکمیته المپیک و معاونان وزارت ورزش حضور داشتند، بحث‌های زیادی پیرامون ورزش کشور بررسی شد. همچنین سیدرضا افتخاری و علی‌اکبر طاهری، مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس دیروز به صورت جداگانه به ملاقات نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رفتند.
سلطانی‌فر:   موفقیت ورزش دغدغه جوانان است
مسعود سلطانی‌فر در جریان ملاقات با آیت‌الله سیدحسن خمینی می‌گوید: «حاج حسن خمینی یک چهره ورزشی، حامی ورزش و مطلع در سایر امور است و در همین مکان به ایشان قول می‌دهم پیگیر راه‌اندازی طرح موزه بزرگ حضرت امام خمینی(ره) خواهم بود.» وی با اشاره به این‌که این وزارتخانه در‌سال 89 با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان جوانان تشکیل شده است، می‌افزاید: «این شکل جدید با مشکلات و موانع زیادی روبه‌رو است. عرصه ورزش پرمخاطب است و شماری از جوانان و مردم علاقه‌مند به ورزش مطالبات به حق زیادی دارند. اکنون یکی از دغدغه اصلی جوانان، راهیابی تیم‌ملی فوتبال به جام‌جهانی است و این‌که بتوانیم رکورد خوبی را در المپیک کسب کنیم. مطمئن هستم صعود مقتدرانه‌ای به جام‌جهانی روسیه خواهیم داشت تا بتوانیم با نتایج قابل قبول خود را برای المپیک 2020 آماده کنیم و بهترین نتیجه را در تاریخ المپیک ایران داشته باشیم.»
نقطه امید در کارنامه دولت
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، یادگار امام(ره) در این ملاقات دقایقی به صحبت پرداخت: «سلطانی‌فر و دیگر همکاران ورزشی، برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در نخستین روز کاری به حرم آمدند و به نوعی فعالیت خود را اینگونه‌ آغاز کردند. این نقطه امید در کارنامه دولت یازدهم برای وزارت ورزش‌وجوانان است.» وی درباره شانس صعود تیم‌ملی فوتبال به جام‌جهانی می‌گوید: «بازیکنان تاکنون توانسته‌اند بازی‌های خوبی در رقابت‌های مقدماتی به نمایش بگذارند و با توجه به موفقیت‌های اخیر، به صعود ملی‌پوشان به جام‌جهانی 2018 امیدوار هستم.»


تعداد بازدید :  62