شماره ۳۹۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
آسیاتک نماد اعتماد الکترونیکی گرفت

شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت +ADSL2  كشور موفق به دريافت نماد اعتماد الكترونيك براي پورتال فروش الکترونیکی خود به آدرس
 Crm.asiatech.ir شد. به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، نماد اعتماد الکترونیکی نشانه اي است كه از سوي مركز توسعه تجارت الكترونيكي (وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت) به عنوان تأييديه فروش اينترنتي، با هدف قانونمند كردن و چارچوب دهي به فعاليت هاي مجازي وب سايت هاي تجاري به  سازمان ها و شركت هاي ذي صلاح اعطاء
مي شود. بنابراین گزارش شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه کننده اینترنت پرسرعت 2ADSL+ در سراسر کشور به منظور جلب اعتماد کاربران و به منظور ایجاد اطمینان از این‌ که این سایت‌ به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به دریافت نماد الکترونیکی نمود.  لازم به ذکر است وجود این نشان در کسب وکارهایی که به صورت مجازی اقدام به ارائه کالا و خدمت می‌نمایند و خریداران آنها از طریق وب‌سایت اقدام به گذاشتن سفارش و خرید می‌نمایند، خریدار هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی با آرامش خاطر اقدام به خرید می کند.

مراسم قرعه کشی خودرو سابرینای آسیاتک برگزار شد

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی آسیاتک

 مراسم قرعه كشی یک دستگاه خودرو سابرینا ویژه خرید و تمدید سرویس های اینترنت پرسرعت  یکساله شرکت آسیاتک که در ابتدا به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا شد اما به دلیل استقبال از سوی کاربران تا میلاد با سعادت امام هشتم(ع) تمدید شده بود، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، روز سه شنبه اول مهر ماه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شرکت انتقال داده های آسیاتک، مراسم قرعه کشی برگزار و برنده خوش شانس خودرو سابرینا و برندگان 4 دستگاه آی پد معرفی شدند. بنابراین گزارش پس از قرعه کشی میان بیش از 30 هزار مشترک واجد شرایط که سرویس اینترنت پرسرعت یکساله به بالا از شرکت آسیاتک خریداری و یا سرویس خود را تمدید کرده بودند، آقای رضا آزادی 31 ساله از استان فارس شهر شیراز برنده خوش شانس یک دستگاه خودرو سابرینا شد. براساس این گزارش در قرعه کشی مذکور، محاسبه امتیازات شرکت کنندگان به صورت تصادفی از میان مشترکانی که سرویس اینترنت پرسرعت ADSL+2 یکساله به بالا از آسیاتک خریداری نموده اند، صورت گرفت.همچنین طی مراسمی پیمان کوه نبرد، امید طالقانی، شفیقه رفائی سبز علی خواه و زهرا اسمعیلی زاده به عنوان برندگان خوش شانس 4 دستگاه آیپد مسابقه نظرسنجی سایت، معرفی شدند.لازم به ذکر است که مشترکین واجد شرایط، برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و به صورت خودکار در این قرعه کشی شرکت داده شدند. خودروی سابرینای آسیاتک و 4 دستگاه آیپد روز 20 مهرماه به مناسبت عید غدیر خم، طی مراسمی با شکوه به برنده خوش شانس این قرعه کشی اهدا خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  257