شماره ۳۹۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
آژیر

کلاهبرداری ۳۷۰میلیاردی در مازندران
۴ کلاهبردار که با استفاده از عناوین جعلی با خرید و شراکت در دو پروژه صنعتی و گردشگری شهرستان نور ۳۷۰‌میلیاردریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
سردار جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی و همچنین شکایت نماینده حقوقی دو شرکت صنعتی و گردشگری در شهرستان‌های آمل و نور مبنی بر فعالیت باندی کلاهبردار با استفاده از عناوین جعلی، رسیدگی به این موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: مأموران در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند اعضای این باند را دستگیر کنند.
تحقیقات پلیسی از این متهمان که با استفاده از عناوین جعلی و با ارایه چک‌هایی بلامحل 370‌میلیارد ریال از این شرکت‌ها کلاهبرداری کرده بودند آغاز شد.
وی ادامه داد: این افراد در بازجویی‌ها به خرید سهام یک شرکت فولاد و شراکت در یک پروژه سیاحتی و گردشگری با ارایه چک‌های بلامحل که از شرکتی ورشکسته در استان اصفهان خریداری کرده بودند، اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

جزییات جنایت خانوادگی در گچساران
پدر شیشه‌ای جنایت هولناکی را رقم زد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، شامگاه یکشنبه حوالی ساعت 22 خبر جنايتی از یکی روستا‌های گچساران به نام «تلخاب شیرین» از طریق مردم به سامانه 110 اعلام شد و سریعا ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند اعضای یک خانواده که شامل یک مرد و زن و 2 دختر می‌شدند، قربانی جنایتی هولناک شده‌اند.
نیرو‌های امدادی مجروحان را به بیمارستان رساندند که متاسفانه پدر خانواده و دختر کوچکترش که تنها 6‌سال سن داشت، جان خود را از دست دادند.
از سوی دیگر ماموران انتظامی در بررسی از صحنه جنایت اعلام کردند که این پدر 32ساله به نام ابراهیم پس از مصرف بیش از حد شیشه، با قمه به جان خانواده‌اش افتاده و پس از مجروح کردن آنان، خود را نیز کشته است.
سرهنگ بازیان فرمانده نیروی انتظامی گچساران به باشگاه خبرنگاران، گفت: هم‌اکنون مادر خانواده در کما به سر می‌برد و دختر بزرگتر وضع مساعدی دارد.


تعداد بازدید :  196