شماره ۹۶۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حضور مداحان مشهور در دیدار ایران و کره| تیم‌ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه روز تاسوعا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم‌ملی کره‌جنوبی می‌رود و بر این اساس فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی را با مداحان و هیات‌های مذهبی مطرح به انجام رسانده و بر این اساس احتمال حضور غلام کویتی‌پور یا عبدالرضا هلالی به‌عنوان مداح اصلی این مراسم بسیار زیاد است. همچنین علیزاده دیگر مداح اهل بیت(ع) نیز بخشی از اجرای مراسم عزاداری را به عهده خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است دسته‌های مختلف عزاداران در پیش از انجام بازی با ورود به استادیوم و انجام مراسم عزاداری در پیست دوومیدانی مجموعه آزادی، به انجام عزاداری بپردازند.
مدال تاریخی باقری در تیراندازی|  مسابقات تیراندازی فینال فینالیست‌ها به میزبانی ایتالیا درحال برگزاری است که دیروز دو نماینده ایران در تفنگ بادی 10 متر مقابل حریفان قرار گرفتند. حسین باقری در رشته تفنگ بادی 10 متر مردان، نماینده کشورمان در پایان رقابت‌های فینال با کسب امتیاز 186.1 در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را به نام خود ثبت کرد. در این رقابت‌ها، حسین باقری پس از راهیابی به فینال در رقابتی سخت با برترین‌های جهان درنهایت با کسب مدال برنز افتخاری دیگر کشورمان به ارمغان آورد. این نخستین مدال تاریخ تیراندازی مردان کشورمان است.
استخدام قهرمانان فوتسال در دولت|  نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از عنوان ارزشمند تیم‌ملی فوتسال ایران در مسابقات جام‌جهانی کلمبیا، درباره استخدام اعضای تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: «بر اساس بند ج آیین نامه  اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مصوب دولت در مرداد امسال، قهرمانان تیم‌ملی فوتسال ایران می‌توانند با رعایت شرایط و بدون برگزاری آزمون و خارج از نشر آگهی به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند. این افراد در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی، داشتن شرایط احراز مشاغل دستگاه اجرایی و داشتن شرایط عمومی استخدام و تأیید گزینش، این قهرمانان به استخدام دولت در می‌آیند.»
لیگ هندبال برگزار می‌شود|  بیست و نهمین دوره لیگ برتر مردان قرعه‌کشی شد و این مسابقات بعد از یک تعویق چند ماهه از 21 آبان‌ماه آغاز خواهد شد. پیش از این قرعه‌کشی لیگ برتر با حضور 12 تیم در جشن بزرگ هندبال برگزار شد که به‌دلیل انصراف 4 تیم، مجدداً دیروز 17 مهرماه قرعه کشی این رقابت‌ها با حضور 8 تیم برگزار شد. بر این اساس مقرر شد به‌دلیل اصرار تیم‌ها جهت تعویق مسابقات و همچنین حضور تیم نفت و گاز گچساران به‌عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا مسابقات لیگ برتر مردان از 21 آبان آغاز شود.


تعداد بازدید :  337