شماره ۹۶۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
آژير

سوختگی مشکوک یک زن در بلوار
یک زن 30 ساله در محدوده بلوار کشاورز دچار سوختگی مشکوک شد که نیروهای اورژانس فرد حادثه‌دیده را به بیمارستان سوختگی شهید مطهری منتقل کردند. مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درخصوص این حادثه به «شهروند» گفت: حدود ساعت 40:  09 دقیقه یک مورد آتش‌سوزی در بلوار کشاورز به ما اعلام شد. قبل از رسیدن اورژانس به محل حادثه، رهگذران با استفاده از کپسول آتش‌نشانی آتش را مهار کرده بودند. این زن  30ساله که از نواحی مختلف بدن به‌ویژه دست و صورت دچار سوختگی درجه 3 شده بود بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی برای رسیدگی کامل پزشکی به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافت. حسن عباسی در ادامه گفت: هیچ مدرکی در اثبات خودسوزی این زن موجود نیست و علت بروز این حادثه توسط کارشناسان نیروی انتظامی در دست بررسی است. وی افزود: سوختگی  این زن حادثه‌دیده ناشی از اسیدپاشی نبوده است. در حالی که پرونده سوختگی این زن معمایی شده بود، پلیس پایتخت اعلام کرد زن جوان  با بنزین اقدام به خودسوزی کرده است و تحقیقات پلیس پایتخت پیرامون علت و انگیزه این اقدام درحال انجام است که نتیجه تحقیقات در اخبار بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جوان بجنوردی پای چوبه‌دار بخشیده شد
میزان|  به حرمت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) حکم قصاص قاتلی که در آستانه اجرا بود با رضایت اولیای دم مقتول متوقف و قاتل پای چوبه‌دار بخشیده شد.  13خرداد سال 92 یک مورد درگیری منجر به قتل به دادسرای بجنورد گزارش می‌شود. در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد كه مقتول در زمان حیات به اورژانس منتقل شده که به‌دلیل وخامت حالش در بیمارستان فوت می‌کند. دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد پس از رسیدگی‌های لازم برای متهم 25 ساله به اتهام قتل عمدی، قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر می‌کند. با ارجاع پرونده به دادگاه کیفری، شعبه دوم دادگاه استان پس از رسیدگی و انجام محاکمه و حصول علم عادی به اتفاق آراء عامل جنایت را به اتهام قتل عمدی به قصاص نفس محکوم می‌کند این رأی در شعبه 11 دیوانعالی کشور تأیید و ابرام می‌شود.
پس از تلاش‌های فراوان از سوی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد، خانواده مقتول دو روز قبل از آغاز ماه محرم و به حرمت ایام سوگواری سالار شهیدان از قصاص در حین اجرای حکم گذشت کردند و قاتل در پای چوبه دار بخشیده شد و از طناب دار رهایی یافت.

آزادی از زندان برای تشکیل باند وحشت
دزدان چاقوکش که سواران از رهگذران زورگیری می‌کردند، در دام پلیس افتادند. ساعت یک بامداد جمعه مأموران نامحسوس ویژه یگان امداد آبادان درحال گشتزنی درمنطقه جمشیدآباد بودند که با صحنه زورگیری خوفناک ۳ مرد موتورسوار از مرد تنهایی روبه‌رو شدند و دستور ایست دادند. با بی‌اعتنایی زورگیرهای شب‌رو به درخواست پلیس تعقیب گریزی طولانی‌ای به مسافت 20کیلومتر کلید خورد و دزدان با حرکات زیگزاگ و سرعت جنون‌آمیز به خیابان‌هایی که هیأت‌های عزاداری در آنها برپا بودند، پناه بردند که مأموران با هدف قراردادن لاستیک موتور دزدان آن را سرنگون کردند و توانستند با وجود فرار دو زورگیر در تاریکی شب یکی از آنان را دستگیر کنند. موسی 22ساله که از دزدان قدیمی بود، در بازجویی‌ها به پلیس گفت: چندماهی است که از زندان آزاد شده‌ام، هرچه به جست‌وجوی کار پرداختم، به ‌خاطر سابقه‌ام هیچ‌ کس به من اعتماد نکرد. خیلی بی‌پول بودم و از روی ناچاری با دو دوست هم‌محلی‌ام که آنها هم دزد هستند، تشکیل باند دادم و شب‌های محرم چون خیلی‌ها از خانه‌هایشان بیرون هستند، نقشه کشیدیم تا شبانه به کمین بنشینیم و از آنها پول‌ها و موبایل‌هایشان را سرقت کنیم. بنا به این گزارش؛ با راهنمایی‌های موسی دوعضو دیگر باند نیز تحت تعقیب ویژه پلیس قرار گرفتند.

 


تعداد بازدید :  393