شماره ۹۶۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

بازگشت تایگر وودز به مسابقات گلف| تایگر وودز، گلف‌باز آمریکایی بعد از غیبتی طولانی هفته‌ آینده در مسابقات اپن Safeway  کالیفرنیا شرکت خواهد کرد. او که به دلیل آسیب‌دیدگی‌ ناحیه کمر و عمل جراحی یک‌سال از بازی‌ها کناره‌گیری کرده بود، از آگوست‌سال 2015 که در مسابقات قهرمانی wynd ham حاضر شد و دیگر در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرد. وودز 40 ساله هفته‌ آینده در مسابقات Safeway حضور خواهد داشت. این مسابقات بین 13 تا 16 اکتبر برگزار می‌شود.
شکست رافائل نادال در تنیس اُپن چین| در بازی‌های اُپن چین، رافائل نادال از گریگور دیمیتروف، تنیس باز بلغارستانی شکست خورد و از راهیابی به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بازماند. دیمیتروف نفر بیستم رنکینگ جهان است که توانست رافائل نادال را با نتیجه‌ دو بر صفر شکست بدهد. این بازی در دو ست با نتایج 6 بر 2 و 6  بر 4 به پایان رسید. رافائل نادال نیز بعد از شکست گفت‌: «واضح است که گریگور از من بهتر بازی کرد. او شایستگی برد را داشت. تا آخر جنگیدم اما از نظر روحی عقب افتادم. در این شرایط شایستگی برد را نداشتم.» در بازی دیگر اندی ماری توانست حریف خود کلی ادموند را شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد. ماری با این برد در 6 بازی پیاپی پیروز شده است.
ترک اردوی برزیل توسط نیمار| نیمار در بازی اخیر تیم‌ملی برزیل برابر بولیوی کارت زرد گرفت و به سبب آن سه اخطاره شد تا از بازی بعدی سلسائو در مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه محروم شود. به همین دلیل تیته، سرمربی تیم‌ملی برزیل به او اجازه داد که زودتر از موعد مقرر به بارسلونا برگردد. نیمار درحالی در بازی بعدی سلسائو برابر ونزوئلا حضور نخواهد داشت که طبق اعلام رسانه‌های برزیلی تیته قصد داشت به او به خاطر فشار زیادی که در این فصل متحمل شده است، استراحت بدهد و این بازیکن را  از ترکیب اصلی خارج کند.
پیشنهاد انگلیس برای جذب مانچینی| اتحادیه فوتبال انگلیس از روبرتو مانچینی سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر دعوت کرده است تا به این کشور سفر کند و در ورزشگاه ومبلی لندن، نظاره‌گر نبرد سه‌شیر و مالت در مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 باشد. انتشار این خبر از سوی اسکای‌اسپورت ایتالیا در شرایطی است که این روزها اخباری مبنی بر قرار گرفتن نام مانچو در صدر فهرست کاندیداهای جانشینی سم آلاردایس، سرمربی پیشین سه‌شیر شنیده می‌شود. همین موضوع بهانه‌ای شده است تا رسانه‌‌های انگلیسی درخصوص انتخاب مانچو به‌عنوان جانشین قطعی آلاردایسی که دو هفته پیش اخراج شد، گمانه‌زنی کنند.

 


تعداد بازدید :  288