شماره ۹۶۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
ریگوبرت سانگ به علت سکته مغزی درگذشت
سرنوشت تلخ ستاره کامرون

چند روز قبل که خبر سکته مغزی ریگوبرت سانگ، ستاره سابق فوتبال کامرون و به کمارفتن این بازیکن در رسانه‌های معتبر دنیا منتشر شد، خیلی‌ها یاد خاطرات افتادند؛ شایعاتی درباره بازگشت او به زندگی آمد که امیدبخش بود ولی دیروز رسانه‌های کامرونی خبر مرگ این ستاره را تأیید کردند.
مرگ تلخ در 40 سالگی
ریگوبرت سانگ روزهایی که در ترکیب تیم‌ملی کامرون و تیم‌های بزرگ فوتبال جزیره می‌درخشید، تصورش را هم نمی‌کرد که در 40 سالگی با دنیا وداع کند. مدافع پیشین لیورپول یکشنبه هفته گذشته بر اثر سکته مغزی به کما رفت و پس از دو روز به هوش آمد اما درنهایت روز گذشته در شرایط ناپایدار،‌به کام مرگ فرو رفت. سانگ که سابقه بازی در لیورپول، وستهام، متس، لنس و گالاتاسرای را در کارنامه‌اش داشت، قرار بود برای درمان‌های تکمیلی به فرانسه برود اما زمان مهلتش نداد و درنهایت در کامرون در 40 سالگی درگذشت.
شایعات عجیب
سانگ که 137 بازی ملی با پیراهن کامرون در کارنامه‌اش داشت و در چهار دوره جام‌جهانی بازی کرد، شایعات عجیبی درباره‌اش منتشر شده است. یکی از سایت‌های کامرون به جنجال استفاده از مواد مخدر توسط این اسطوره دامن زده اما هنوز چیزی دراین‌باره تأیید نشده است. مدافع پیشین لیورپول در دوران فوتبالش حضور در هشت دوره جام ملت‌های آفریقا و قهرمانی در المپیک 2000 سیدنی را تجربه کرده بود. او که از‌سال 2015 تاکنون هدایت تیم‌ملی فوتبال چاد را برعهده داشت، به‌مدت 3 فصل با لیورپول و وستهام در لیگ برتر بازی کرد و پس از بازی برای لنس فرانسه به‌مدت 6 فصل در سوپرلیگ ترکیه در گالاتاسرای و ترابوزان اسپور عضویت داشت.


تعداد بازدید :  368