شماره ۳۸۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
دعوت به مراسم اشک‌ریزی

گروه ورزش| لمپارد لحظاتی پس از باز کردن دروازه چلسی احتمالا بابت برنگشتن به بریج با لباس چلسی، خدا را شکر می‌کرد اما به نظر می‌رسد بازگشتی در کار خواهد بود. با این وجود تا قبل از این‌که او در آخرین روز اولین ماه میلادی ‌سال آینده به زمین چلسی برگردد؛ رونالدو می‌تواند به جای بازگشت به منچستریونایتد راهی فراتر از رکوردهای ثبت شده اخیر خود برود.
برای پسرم
کریس رونالدو برای سومین‌بار در دوران حضور در رئال‌مادرید در یک بازی بیش از 3گل زد و از این نظر پس از دی استفانوی افسانه‌ای در رده دوم تاریخ پرافتخارترین تیم اروپا قرار دارد. «CR7» در پایان رقابتی که با 4گل او، 5بریک به سود رئال‌مادرید خاتمه یافت، تعداد کل گل‌های خود در لالیگا را به عدد 187رساند و حالا بالاتر از سانتیانا و پایین‌تر از دی استفانو و رائول در رده سوم بهترین گلزنان تاریخ رئال‌مادرید قرار دارد. اولین زننده گل در 13بازی خانگی متوالی رئال‌مادرید با سفیدپوشان بیش از بقیه تیم‌های دوران حرفه‌ای خود پیروز شده است. اگر او یک‌بار دیگر و این‌بار برای نهمین‌بار موفق به زدن بیش از 3 گل در یک بازی شود در لالیگا به رکورد زارا و دی استفانو می‌رسد.
لمپارد به بریج می‌رسد؟
اخبار از احتمال ماندن فرانک لمپارد در سیتی حکایت می‌کند. او که ظاهرا قرار است تا شروع لیگ حرفه‌ای آمریکا در ژانویه‌ سال میلادی آینده در سیتی بماند با چراغ سبز پیگرینی برای ماندن طولانی‌مدت در اتحاد مواجه شده. گفته می‌شود بهترین گلزن تاریخ چلسی تا فوریه در تیم بماند و حتی شاید قراردادی قطعی امضا کند. در این صورت او در بازی 31ژانویه مقابل چلسی در استمفوردبریج حاضر خواهد بود. در قرارداد با سیتی هیچ تاریخ خروجی برای لمپارد ثبت نشده است.
اقدام انسان‌دوستانه جان تری
کاپیتان چلسی از زمان هدر دادن پنالتی سرنوشت‌ساز فینال فصل 2008-2007 لیگ قهرمانان اروپا علاقه زیادی به اشک ریختن دارد چون اخیرا، یک داغ‌دیده را دعوت به تداوم اشک ریختن کرده است! جان تری پیراهن امضا شده‌اش را ضمیمه یک نامه سوزناک کرد و به مقصد لوئیز، هوادار چلسی که به تازگی مادرش را از دست داده، فرستاد. تری نوشته: «اگر من و چلسی بتوانیم به تو در عبور از این دوره‌ سخت کمک کنیم، باعث افتخار خواهد بود. باید به میراث مادرت ادامه بدهی و قوی باشی اما هرگز از گریه و فکر کردن به خاطرات بی‌نظیری که با او داشتی نترس.»


تعداد بازدید :  183