شماره ۳۸۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
آخرین اخبار پیرامون تیم‌ملی فوتبال
دغدغه روز، ناآمادگی لژیونرها
کی‌روش: ذهنم را درگیر انتقادات نمی‌کنم

گروه ورزش| حدود 10روز از تمدید قرارداد قطعی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال می‌گذرد و حالا کادرفنی تیم‌ملی فوتبال خود را آماده اردوهای آینده این تیم می‌کند. این روزها همه منتظرند تا لیست 40نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی اعلام شود تا از بین آنها سرمربی پرتغالی 27نفر را غربال کند و به اردوی پرتغال ببرد. در این خصوص گمانه‌زنی‌های متعددی انجام گرفته اما چیزی که قطعی است با وجود تمام شایعات در لیست جدید تیم‌ملی نیز خبری از نام ‌هادی عقیلی و سیدمهدی رحمتی نیست. طبق شنیده‌ها در لیست آینده کی‌روش تیم استقلال با 7سهمیه رکورددار بازیکنان ملی‌پوش خواهد بود و نکته قابل توجه دعوت از محسن فروزان و امید ابراهیمی است.  از طرفی در لیست جدید نام 6 دروازه‌بان حضور خواهد داشت که بازهم خبری از مهدی رحمتی نخواهد بود، جایی که سوشا مکانی دوباره ملی‌پوش خواهد شد.  از سوی دیگر بازیکنانی که نامشان در لیست متخلفان کارت‌های معافیت قرار گرفته نیز در لیست حضور دارند.  نفراتی مثل حسین ماهینی که کارتش باطل شده یا مهرداد پولادی که مدت‌هاست به سازمان نظام‌وظیفه رفت‌وآمد دارد.  
در چنین شرایطی کارلوس کی‌روش به اظهارنظر درباره لیست تیم‌ملی پرداخته است: «این فهرست بین نهم تا یازدهم مهرماه اعلام می‌شود.  یازدهم اردوی یک روزه در تهران خواهیم داشت و سپس دوازدهم به پرتغال می‌رویم.  من اکنون درباره هیچ اسمی صحبت نمی‌کنم و پس از اعلام لیست نهایی درباره نام‌ها حرف می‌زنم.»
شرایط جسمانی لژیونرهای شاغل در قطر باعث نگرانی سرمربی تیم‌ملی شده است: «من درک می‌کنم که همه انسان‌ها باید نگران آینده‌شان باشند و من هم این شرایط را دارم.  پیشنهادهای عربی خوب بوده و آنها به خاطر آینده‌شان قبول کردند. نه‌تنها فوتبالیست‌ها بلکه خود شما هم می‌توانید نگران آینده‌تان باشید.  با این حال من هرچه سریع‌تر برای دیدن شرایط برخی بازیکنان راهی قطر می‌شوم زیرا باید زودتر آنها را متحد کنم.»
کی‌روش می‌گوید به انتقادهایی که برخی مربیان از او می‌کنند، بی‌توجه است: «من نمی‌خواهم در این‌باره صحبت کنم چون حاشیه من را از هدف دور می‌کند.  اجازه نمی‌دهم این مسائل ذهنم را درگیر کند و از هدفم دور شوم.  در حال حاضر همه فکر و ذکر من جام ملت‌هاست.»


تعداد بازدید :  180