شماره ۳۸۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
آژير

کشف محموله داروهای غیرمجاز در یک انبار
سه عامل تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز ترک‌اعتیاد در مشهد دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین مولوی‌نسب در تشریح این عملیات ضربتی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در اقدامی اطلاعاتی به دپوی محموله داروهای غیرمجاز ترک اعتیاد داخل انباری زیرزمینی در مشهد دست یافتند.
وی ادامه داد: پلیس پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، محل موردنظر واقع در محدوده بلوار وکیل‌آباد، مشهد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی کرد. در این عملیات غافلگیرانه 70‌هزار عدد قرص، 715عدد آمپول و مقادیری شربت‌های خوراکی غیرمجاز ترک اعتیاد کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد:  40سکه ربع‌بهار آزادی، 20نیم‌سکه و 6سکه بهار آزادی به همراه دو عدد مهر جعلی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم کشف و سه عامل این اقدام مجرمانه هم دستگیر شدند.

فسيل ماقبل تاريخ  در «دلفان» کشف شد
 فسيل 20متری که مربوط به ماقبل تاريخ  است در شهرستان «دلفان» استان لرستان کشف شد. وقتی پلیس لرستان در جریان وجود یک فسيل و استخوان در کنار جاده درحال تعريض گردنه «گاوکش» دلفان قرار گرفت، به همراه کارشناسان ميراث فرهنگي به محل مورد نظر اعزام شد.
بررسی‌ها نشان می‌داد ماشين‌آلات راهسازي درحال جاده‌سازی بودند که کارگران با فسیل و استخوان‌های ماقبل تاریخ روبه‌رو شدند. گفتني است استخوان‌ها و فسيل کشف‌شده ماقبل تاريخ به طول 20 متر توسط کارشناسان ميراث فرهنگي شهرستان دلفان در دست بررسي است.

تیراندازی مرگبار در اداره پست بیرمنگام
مردي در ايالت آلاباما دو کارگر اداره پست را به ضرب گلوله کشت. پلیس شهر «بیرمنگام» در ایالت آلاباما گفت: مردی که لباس کارگران اداره پست را بر تن داشت دو کارگر را به ضرب گلوله کشت و سپس اقدام به خودکشی کرد. به گفته پلیس این مرد ممکن است اخیرا ازسوی اداره پست اخراج شده باشد. هنوز درمورد انگیزه تیراندازی این مرد گزارشی مخابره نشده است.  

طبابت دندانپزشک قلابي در پيشوا
دندانپزشک قلابي که با راه اندازي مطب اقدام به طبابت کرده بود،دستگیر شد . مردی  از اتباع بيگانه غير مجاز با تبليغات گسترده ، پخش تراکت و کارت هاي ويزيت اقدام به راه اندازي مطب دندان پزشکي به‌طور غير مجاز کرده بود .
پلیس در جریان فعالیت غیرمجاز این مرد افغانی قرار گرفت. وقتی تیم تحقیق به بررسی پرونده های مشابه دست زدند متوجه شدند این مرد افغانی از مدت ها پیش تحت تعقيب بوده است. با این سرنخ اکيپي از ماموران پليس اطلاعات به همراه عوامل شبکه بهداشت به مطب این مرد  رفتند   و وي را در هنگام طبابت دستگير کردند.
این مرد افغانی بدون اخذ هيچگونه مدارک پزشکي و بهداشتي اقدام به راه اندازي مطب دندانپزشکي کرده بود. مطب اين مرد که در شرايط کاملا غير بهداشتي اداره مي شد پس از هماهنگي قضایي پلمپ شد ومتهم پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار مناسب به اتهام دخالت در امور پزشکي و اقامت غير مجاز روانه زندان شد.


تعداد بازدید :  218