شماره ۹۴۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌

پورحیدری دوباره بستری شد|  منصور پورحیدری، عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال که ‌سال گذشته در بیمارستان بستری شد و ماه‌ها تحت مداوا بود، مجددا روز گذشته در بیمارستان بستری شد. به گفته فریده شجاعی، همسر پورحیدری حال عمومی وی مساعد است و با نظر پزشکان برای مراقبت بیشتر در بیمارستان مانده است. پورحیدری در ابتدای فصل به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت داشت که به علت بیماری از این پست انصراف داد و درحال حاضر عضو هیأت‌مدیره استقلال است.
زلاتان هشتصدتایی شد| ستاره سوئدی در دیدار دیروز منچستر یونایتد با واتفورد هشتصدمین بازی باشگاهی خود را انجام داد. زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی تمام نشدنی دنیای فوتبال دیروز با پیراهن منچستر یونایتد مقابل واتفورد به میدان رفت که رکوردی جدید را به نامش ثبت کرد. این بازی هشتصدمین بازی باشگاهی زلاتان است. او سابقه بازی در باشگاه‌های مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن ژرمن و منچستر یونایتد را دارد.
نایب قهرمانی سنگ‌نورد ایرانی در دنیا| مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی جهان به میزبانی پاریس از 24 تا 28 شهریور ماه درحال برگزاری است. در این رقابت‌ها رضا علی‌پور سنگ‌نورد ایرانی در ماده سرعت حضور پیدا کرد؛ او در مرحله مقدماتی مسیر A را در مرحله زمان‌گیری با رکورد ٦.١٥ و مسیر B را در مرحله زمان‌گیری با رکورد ۵.۹۶ به پایان رساند و به مرحله بعد صعود کرد. علی‌پور با این زمان برترین رکورد مرحله مقدماتی را به ثبت رساند و در مرحله بعد نیز با پیروزی بر رقبای اوکراینی و ایتالیایی به فینال مسابقات رسید. مارچین دزینسکی از لهستان رقیب علی‌پور در فینال بود و درنهایت مارچین دزینسکی با زمان ۵.۸۳ مدال طلا، رضا علی‌پور ۷.۳۷ مدال نقره و الکساندر سیکوف برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.
لغو سفر کی‌روش به ازبکستان| کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران که قرار بود برای چند روز راهی کشور ازبکستان شود، سفرش به این کشور را لغو کرد. کی‌روش قرار بود با سفر به ازبکستان شرایط تمرینی و میزبانی در این کشور را با توجه به دیدار آینده تیم‌ملی کشورمان مقابل ازبک‌ها بررسی کند که این سفر منتفی شد. تیم‌های ملی ایران و ازبکستان از هفته سوم مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه 15 مهرماه در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت.

 


تعداد بازدید :  300