شماره ۹۴۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور
صفحه را ببند
برگزاری جام‌حذفی بدون‌ ملی‌پوشان صدای باشگاه‌ها را درآورد
تهدید سازمان لیگ توسط پرسپولیس

شهروند| باتوجه به این‌که تا 3 هفته آینده تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی با کره‌جنوبی باید دیدار کند، لیگ برتر بعد از برگزاری هفته هفتم تعطیل می‌شود. از نظر مسئولان سازمان لیگ این بهترین فرصت برای برگزاری جام حذفی است. جام حذفی‌ای که هرسال حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد؛‌ سال گذشته که تیم‌های لیگ یکی یکی از آن کنار کشیدند و امسال هم که برخی از تیم‌ها به دلیل نبودن بازیکنان ملی‌پوش نمی‌خواهند در جام حذفی شرکت کنند.
تهدید جدی برانکو
انگار قرار نیست قصه‌های برانکو و تیم‌ملی به این زودی‌ها تمام شود. از آنجایی که پرسپولیس بیشترین تعداد ملی‌پوش را دارد، حاضر نیست بدون آنها در جام حذفی شرکت کند. برانکو به صورت جدی به باشگاه گفته باید برنامه جام حذفی تغییر کند چون او حاضر نیست بدون 7 بازیکن اصلی تیمش در این رقابت‌ها حاضر شود. از آنجایی که امکان تغییر برنامه هم وجود ندارد، بعید است مسابقات جام حذفی در تاریخ اعلام شده برگزار شود. هرچند که قرعه‌کشی این رقابت‌ها هم امروز قرار است انجام شود تا تیم‌ها حریفان خود را
 بشناسند.
اعتراض باشگاه‌ها به تصمیم ناگهانی سازمان لیگ
باشگاه‌ها می‌گویند سازمان لیگ از قبل اعلام نکرده بود که جام حذفی قرار است در تعطیلی لیگ برگزار شود و باشگاه‌ها به صورت کاملاً ناگهانی غافلگیر شده‌اند که باید در جام حذفی شرکت کنند اما مسئولان سازمان لیگ این موضوع را رد می‌کنند و می‌گویند در برنامه‌ای که ابتدای فصل به باشگاه‌ها دادند، مشخص بوده که جام حذفی در این تاریخ برگزار می‌شود. حالا جام حذفی محل جدید مناقشه سازمان لیگ با باشگاه‌ها است که قطعاً حرف و حدیث‌های زیادی را در روزهای آینده به‌دنبال خواهد داشت. باید دید سازمان لیگ باز هم مقابل پرسپولیس کوتاه می‌آید و تاریخ جام حذفی را تغییر می‌دهد یا این‌که این جام بدون حضور یکی از اصلی‌ترین مدعیان برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید :  202