شماره ۹۴۸ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور
صفحه را ببند
اشک‌های لژیونر ایرانی، هلندی‌ها را تحت‌تأثیر قرار داد
جهانبخش، عامل احیای بازیکن آلکمار

 شهروند| علیرضا جهانبخش چهره محبوب سکوهای هوادار تیم آلکمار است. ستاره جوان ایرانی با هنرنمایی‌های خود در مستطیل سبز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانست محبوبیت زیادی بین هواداران آلکمار به ‌دست بیاورد اما تنها دلیل محبوب شدن جهانبخش، بازی‌های خوب او نیست. او بعد از بازی تیمش مقابل داندالک در یورو لیگ به خاطر اشک‌هایش سوژه شد. اتفاق تلخی که برای مهاجم آلکمار در اثر برخورد با دروازه‌بان رقیب رخ داد، باعث شد ملی‌پوش ایرانی با اشک‌های خود برای دقایقی ورزشگاه را تحت‌تأثیر قرار دهد.
اشک‌هایی که سوژه شد
درجریان بازی آلکمار مقابل داندالک، ویتنس بعد از برخورد با دروازه‌بان ایرلندی‌ها درصحنه به ثمررساندن گل ضربه مغزی شد. ویتنس به دلیل شدیدبودن ضربه به کما رفت و برای چند ساعتی در بخش ICU بیمارستان مرکزی آلکمار تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. جهانبخش که در صحنه برخورد به‌عنوان اولین بازیکن بالای سر ویتنس حاضر و با تلاش خود باعث احیای دوباره این بازیکن شد. بعد از این‌که هم‌تیمی‌اش را با برانکارد از زمین خارج کردند، برای لحظاتی کنترل خود را از دست داد و با گریه‌های خود تمام حاضران در ورزشگاه را تحت‌تأثیر قرار داد تا همین صحنه به سوژه اول رسانه‌های هلند تبدیل شود.
تمجید سرمربی آلکمار
ون دن بروم سرمربی آلکمار که خود نیز تحت‌تأثیر گریه‌های جهانبخش اشک ریخت، به روزنامه ووله فوت هلند گفته است: «برخی شاگردان من واقعا عاطفی و مهربان هستند، از همین‌رو طاقت دیدن آن اتفاق تلخ برای هم‌تیمی خود را نداشتند که جهانبخش یکی از آنها بود. بعد از این اتفاق ما بیشتر از این‌که به فکر بازی باشیم، به یاد ویتنس و سلامتی‌اش بودیم.» ویتنس بعد از 18ساعت به هوش آمد و اولین نفر هم به سراغ جهانبخش رفت و با هم‌تیمی ایرانی خود خوش‌وبش کرد.


تعداد بازدید :  750