شماره ۹۴۸ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور
صفحه را ببند
ذره‌بين

ترقه در اصفهان عروسی را به عزا بدل کرد
شهروند| انفجار ناگهانی مواد محترقه و ترقه در یک کاروان عروسی در یکی از محله‌های شرق اصفهان به مرگ جوانی 18ساله منجر شد. این حادثه شامگاه جمعه در یک کاروان عروسی رخ داد که به علت حجم بالای مواد منفجرشونده که از سوی یک جوان 18ساله حمل می‌شد، به مرگ این جوان و مصدوم‌شدن دو نفر دیگر از جمله داماد منجر شد.
گفته شده مواد محترقه حین انتقال ازصندوق عقب یک خودرو و افتادن ترقه‌ها روی زمین روی داده است که در نتیجه داماد و یکی از دوستانش مجروح شده و یکی دیگر از همراهان به علت شدت انفجار فوت کرده است.
مجروحان حادثه در بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و الزهرا(س) بستری شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به ایرنا گفت: این حادثه در ساعت 19 و 55 دقیقه شامگاه جمعه به اورژانس اصفهان اعلام شد که واحد امدادی به محل حادثه انفجار در خوراسگان اعزام شد.  غفور راستین افزود: در این حادثه یک مرد 27 ساله از ناحیه ساق پا و لگن دچار سوختگی شده و فرد 23 ساله‌ای نیز دچار سوختگی مختصر پا بود که هر دو توسط واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند. وی ادامه داد: همچنین فردی دیگر که علاوه بر سوختگی در ناحیه پا دچار شکستگی نیز شده بود، توسط آمبولانس کمکی به بیمارستان آیت‌الله کاشانی انتقال یافت.

قاتلی که برای پیدا‌کردن مقتول مژدگانی گذاشت
شوهرعمه جنایتکار دختر 7ساله را به قتل رساند
دستگیری قاتل دختربچه 7ساله در نیشابور که خودش برای پیدا‌شدن گمشده مژدگانی تعیین کرده بود.
عامل جنایت كه دختر برادر همسرش را ربود و پس از آزار و اذيتش، او را به طرز وحشيانه‌اي به قتل رساند، در نيشابور دستگير شد. به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي در این خصوص اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه گذشته خانواده‌اي در تماس با فوريت‌هاي پليسي 110 از مفقود‌شدن دختربچه 7ساله‌شان كه خانه مادربزرگش بود، خبر دادند.
سردار بهمن اميري‌مقدم افزود: خانواده اين كودك اظهار داشتند فرزند آنها نيمه‌هاي شب گذشته از خانه مادربزرگش ربوده شده است. وي افزود: با توجه به اهميت موضوع و از طرفي نگراني شديد و استرس و اضطراب خانواده دختر، موضوع با سرعت پیگیری شد و تحقيقات علمي پرونده براي كشف راز معادله مجهول اين پرونده در كمتر از 48 ساعت به سرنخ‌هايي رسيد كه نشان مي‌داد شوهرعمه كودك او را ربوده است.
پليس، متهم پرونده كه 37‌سال دارد و داراي سوابق کيفري است را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كرد.
اين مرد جوان كه در برابر شواهد و ادله موجود راهي جز بيان حقيقت نداشت، در اعترافاتي هولناك گفت: با خانواده همسرم اختلافاتي داشتم. شب حادثه از طريق پشت‌بام وارد خانه مادرزنم شدم. كيانا خوابيده بود؛ او را بغل كردم و با موتورسيكلت به خانه خودم بردم. در آنجا پس از آزار و اذيت كودك، كيانا را خفه كردم.
جسدش را به باغ پدرش در روستاي صومعه انتقال دادم و در آنجا زير مصالح ساختماني مدفون كردم. این درحالی است که عامل جنایت دو بچه دارد.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: در پي اين اعترافات، جسد دختربچه كشف شد و به پزشكي قانوني انتقال يافت و تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي نيشابور در اين‌باره ادامه دارد.


تعداد بازدید :  433