شماره ۹۴۸ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

پیشنهاد ازدواج در پارالمپیک| در پایان نهمین روز از پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک برزیل یک اتفاق جالب رخ داد. پس از پیشنهادهای متعدد برای ازدواج در رقابت‌های المپیک، این رویه در پارالمپیک نیز ادامه پیدا کرد. نکته قابل توجه مسابقات روز شنبه پیشنهاد ازدواج جان واکر کماندار بریتانیا به لیدا فیکارو بود. این کماندار اهل بریتانیا پس از کسب مدال طلا در جلوی دوربین‌های تلویزیونی پیشنهاد ازدواج خود را عنوان کرد.
برنامه اینتر برای جذب سیمئونه| اینتر فصل جدید مسابقات سری A ایتالیا را خوب شروع نکرده و از سه بازی اول خود تنها چهار امتیاز کسب کرده، همین سبب شده تا فشار زیادی روی فرانک دی‌بوئر باشد که در آستانه شروع فصل جدید جانشین روبرتو مانچینی شد. در چنین شرایطی روزنامه‌های ایتالیایی گزارش دادند گزینه‌هایی همچون کاپلو و پراندلی گزینه‌های مناسبی برای کوتاه‌مدت هستند، اما هدف اینتر داشتن دیه‌گو سیمئونه روی نیمکتش برای‌سال 2018 است. سیمئونه در دو‌سال دیگر از قراردادش با اتلتیکو مادرید باقی مانده است.
کنایه سنگین آردا توران به اتلتیکو| آردا توران، مدافع کنونی تیم بارسلونا و سابق اتلتیکو مادرید در مصاحبه با شبکه Ntvspor درباره بارسلونا صحبت کرد و به تیم سابقش طعنه زد. او گفته است:   «بارسا از همه لحاظ برترین تیم جهان است اما سازگاری با سیستم این تیم آسان نیست. اکنون احساس می‌کنم عضوی از باشگاه هستم و این احساس را دوست دارم.در اتلتیکو دوران خوبی را پشت سر گذاشتم و مشکلی نداشتم. گیل مارین، انسان خوبی است و رابطه دوستانه‌ای دارد. اتلتیکو از زمانی که از این تیم خارج شدم، هیچ جامی را کسب نکرده است. گاهی اوقات بر سر این موضوع با دوستانم با اتلتیکو شوخی می‌کنم.»

 


تعداد بازدید :  302