شماره ۳۸۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
بازار جهانی

آیفون 6 پلاس در جیب کج می‌شود
تعداد قابل توجهی از خریداران آیفون 6 پلاس می‌گویند این گوشی در صورت قرار گرفتن در جیب ممکن است به علت فشارهای وارده خم شده و تا حدی کج و کوله شود. ظاهرا چارچوب آلومینیومی این گوشی از استحکام کافی برای نگهداری نمایشگر بزرگ 5/5 اینچی گوشی یاد شده برخوردار نیست و ممکن است در صورت نشستن نامناسب مالک گوشی یا خم شدن وی به علت فشاری که تحمل می‌کند تاب بردارد. تعداد زیادی از کاربران در سایت‌های مختلف اینترنتی به این موضوع اشاره کرده‌اند و برخی عکس‌های گوشی‌های از شکل‌افتاده‌شان را به اشتراک گذاشته‌اند. اکثر این خم‌شدگی‌ها در وسط یا بخش بالایی آیفون 6پلاس رخ داده است.

آزمایشگاه اختصاصی برای اینترنت اشیا
شرکت مدیاتک فناوری اختصاصی را در اختیار فعالان حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار قرار داده تا از آن برای طراحی برنامه‌ها و ابزار سازگار با نسل جدید اینترنت استفاده شود. نسل جدید اینترنت موسوم به اینترنت اشیا، امکان اتصال همه ابزار و وسایل را به اینترنت فراهم می‌آورد. این ابزار به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان در هر سطح از مهارت فنی امکان می‌دهد محصولات پوشیدنی سازگار با اینترنت اشیا، طراحی و عرضه کنند. این دو محصول که MediaTek Labs و LinkIt Development Platform نام دارند طراحی اولیه هر نوع محصول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سازگار با اینترنت اشیا را برای کاربران ممکن می‌کنند.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ در آمریکا
ساعت هوشمند Gear S سامسونگ با صفحه نمایش خمیده در پاییز جاری به بازار ایالات متحده راه می‌یابد. این ساعت که قابلیت پشتیبانی مستقیم از سیم‌کارت، استاندارد نسل سوم ارتباطات (3G)، برقراری تماس بدون نزدیک بودن به گوشی، چک کردن پیام‌ها و اتصال به GPS را دارد از سیستم عامل‌اندروید 3/4 بهره می‌برد. نمایشگر این ساعت 2اینچی با رزولوشن 360*480 است و پردازنده‌ای دوهسته‌ای با قدرت پردازشی 2/1 گیگاهرتز روی آن قرار دارد.


تعداد بازدید :  150