شماره ۸۹۱ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير
صفحه را ببند
تحقق یک خواسته کمتر از 3 روز
دعوت از آزمون توسط رئیس‌جمهوری

شهروند|  وقتی سردار آزمون در برنامه خندوانه بزرگترین آرزویش را افشا کرد، به فکرش هم نمی‌رسید خیلی زود این آرزو را برآورده‌شده ببیند. مهاجم خوش‌خنده فوتبال ایران که ظاهرا به سیاست هم علاقه دارد، آرزوی دیدار با دکتر حسن روحانی را داشت و 72ساعت بعد از مطرح کردن درخواستش در آستانه رسیدن به این آرزوی مهم قرار گرفت.
تحقق خواسته سردار
وقتی رامبد جوان در برنامه خندوانه از سردار آزمون درباره بزرگترین آرزویش سوال کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که بزرگترین آرزوی پسر ترکمن فوتبال ایران دیدار با دکتر حسن روحانی باشد. او اما این جمله را بر زبان آورد و بازتاب‌های فراوان این خواسته با واکنش مثبت از طرف دفتر ریاست‌جمهوری رو‌به‌رو شد. با پیگیری وزارت ورزش و جوانان، شخص رئیس‌جمهوری موافقت خود را برای دیدار با مهاجم جوان تیم‌ملی فقط چند روز بعد از درخواست سردار اعلام کرد. حالا آزمون که چندی قبل با رئیس‌جمهوری تاتارستان دیدار کرده و حسابی خبرساز شده بود، می‌تواند با رئیس‌جمهوری کشور خودش ملاقات داشته باشد. ملاقاتی که برای سردار بسیار مهم تلقی می‌شود.
آزمون: خوشحال‌تر از من در دنیا نیست
سردار آزمون درحالی ‌که قبلا گفته بود، می‌خواهد درباره تیم‌ملی با روحانی حرف بزند، بعد از دعوت به نهاد ریاست‌جمهوری اینطور واکنش نشان داد: «از علاقه روحانی به فوتبال باخبرم اما من فقط می‌خواهم ایشان را از نزدیک ببینم. شاید حرفی هم درباره فوتبال نزدیم. مهم ملاقات با اوست. ملاقاتی که از چند ‌سال قبل یکی از آرزوهایم بوده و امیدوارم که برآورده شود. از برنامه خندوانه ممنونم که من را به آرزویم رساند. از آقای روحانی هم خیلی تشکر می‌کنم که من را به دفترش دعوت کرده تا با او دیدار کنم. فکر نمی‌کردم ایشان با توجه به مشغله‌هایی که دارند، به من وقت ملاقات بدهد. دوست دارم ایشان بداند که الان خوشحال‌تر از من در دنیا نیست.» آزمون در ادامه از روحانی تمجید می‌کند:   «دکتر روحانی مرد مهربان و با شخصیتی است. ایشان را از صمیم قلب دوست دارم و می‌دانم که برای کشورمان چقدر زحمت می‌کشد. امیدوارم ما هم بتوانیم با موفقیت در صعود به جام‌جهانی جواب زحمات ایشان را بدهیم. قطعا برای ایشان هم مهم خواهد بود که ما برای دومین‌بار پیاپی به جام‌جهانی برویم.»


تعداد بازدید :  1149