شماره ۸۹۱ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير
صفحه را ببند
خارج از گود

 رضایی استعفا کرد، فدراسیون کشتی مخالفت|  عصر دیروز علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد به دلیل فشارهای وارده به او و البته انتقال برخی مسائل خلاف نظرش توسط او به عموم جامعه دیگر به قادر به فعالیت در فدراسیون نیست. او در نامه استعفایش با طعنه به خادم گفته بود:   «نمی‌توانم مطالبی که خادم می‌خواهد و خلاف نظرم است را به‌عنوان سخنگوی فدراسیون اعلام رسمی کنم.» این استعفا خیلی زود با مخالفت فدراسیون مواجه شد. دربیانیه فدراسیون کشتی آمده است: «پهلوان علیرضا رضایی در مدت مسئولیت در فدراسیون کشتی، فشارهای روانی زیادی را متحمل شده است و ما شرایط وی را درک می‌کنیم. فدراسیون کشتی اعلام می‌کند رضایی، به هیچ‌وجه از سازمان مدیریت کشتی کشور، جدا نخواهد شد.»
بلاتر به سرطان پوست مبتلا شد| سپ بلاتر که پیش از این تشخیص داده شده بود دچار سرطان پوست است، پس از عمل موفقیت‌آمیزی که روز چهارشنبه هفته گذشته داشت، دیروز از بیمارستان مرخص شد. این عمل جراحی بر روی بلاتر 80 ساله در شهر زوریخ انجام شد و طبق گزارش رسانه‌های سوییسی انجام این عمل جراحی در فرایند درمان سرطان پوست ضروری بوده است. کمیته اخلاق فیفا‌سال گذشته رئیس سوییسی پیشین این سازمان را برای واریز دو‌میلیون فرانک سوییس از خزانه فدراسیون جهانی فوتبال به حساب میشل پلاتینی، به مدت 8‌سال از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم و او را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
طوسی به المپیک نرسید| در رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان که با هدف کسب سهمیه المپیک ریو در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است در دوی 200 متر مریم طوسی با زمان 18: 24 ثانیه اول، الهام کاکلی از البرز با زمان  17:  25 ثانیه دوم شد و مریم محبی از تهران با زمان 77:  25 به‌عنوان سوم رسید.بر این اساس مریم طوسی بانوی دونده کشورمان با وجود کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ، نتوانست سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو را به‌دست آورد.
یک ایرانی در کنار رونالدو و فالکائو| مصطفی نظری، دروازه‌بان سابق تیم‌ملی فوتسال هم به جمع ستارگان جهان دعوت شد تا در مراسم افتتاحیه لیگ هند شرکت کند. کمپانی که قصد دارد مراسم افتتاحیه برای لیگ نوپای هند برگزار کند، دعوتنامه‌ای را برای مصطفی نظری سنگربان سابق تیم‌ملی و کنونی تیم فوتسال تأسیسات ارسال کرده است. نظری قرار است در کنار بازیکنانی چون فالکائو، میگلین، روملو، کریس رونالدو، سالگادو، فیگو، دکو و پل اسکولز در این مسابقه حضور پیدا کند.


تعداد بازدید :  251