شماره ۸۹۱ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير
صفحه را ببند
ورزش جهان


کمک 20 یورویی مورینیو به یک کارتن‌خواب|  ژوزه مورینیو،  سرمربی شیاطین سرخ منچستر به یک بی‌خانمان خیابانی به صورت مخفی 20 یورو کمک کرد. مورینیو که در مرکز شهر منچستر درحال قدم زدن بود با یک فرد کارتن خواب برخورد کرد و بلافاصله 20 یورو از کیف پولش برداشت و به این فرد کمک کرد. تصویر ثبت شده از این لحظه در شبکه‌های اجتماعی بالغ بر 500‌هزار بار دست به دست شده است.
قهرمانی ویلیامز در تنیس ویمبلدون|  سرنا ویلیامز، تنیس مطرح آمریکایی با شکست آنجلیک کربر برای هفتمین بار قهرمان تنیس ویمبلدون شد. ویلیامز بعد از این موفقیت اظهار داشت:   «به قهرمانی در این بازی‌ها فکر می‌کردم خیلی از شب‌ها نمی‌توانستم بخوابم. بازی و فینال بزرگی بود. هدفم فتح یک گرند اسلم در‌سال جاری است.خیلی تحت فشار بودم.‌سال سختی بود اما اگر دقت کنید می‌بینید که به 3 فینال رسیدم و این موضوع فوق‌العاده‌ است. باید تمرکزم روی نکات مثبت باشد و به جنبه‌های منفی فکر نکنم.»
اعتراض خیابانی به محرومیت اسنایدر|  وسلی اسنایدر، بازیکن تیم گالاتاسرای در فصل گذشته لیگ ترکیه 11 کارت زرد دریافت کرد و به همین خاطر او از سوی باشگاه گالاتاسرای 2‌میلیون پوند جریمه شد. این درحالی است که قبلا فیلیپه ملو در گالاتاسرای در مدت 2‌سال حضور در این تیم ترکیه‌ای بیشتر از اسنایدر کارت زرد دریافت کرده بود. هواداران باشگاه گالاتاسرای نیز در حمایت از بازیکن خودشان، محکومیت این بازیکن را برنتابیدند و در خیابان به اعتراض پرداختند. اسنایدر نیز در توئیتر از حمایت هواداران گالاتاسرای تشکر و ابراز امیدواری کرد در فصل پیش روی بتواند محبت هواداران ترکیه را جبران کند.
فیفا، میزبانی را از عربستان گرفت| فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) رسما اعلام کرد که دو دیدار رفت و برگشت عربستان و عراق در کشوری
 بی طرف برگزار شود. با این اعلام رسمی فیفا میزبانی عربستانی‌ها پس از بهانه‌جویی‌های مختلف برای نیامدن به ایران از آنها گرفته شد. سعودی‌ها پس از اعلام رسمی رأی فیفا، بلافاصله سرکشی و از این رأی فیفا به دادگاه بین‌المللی ورزش(CAS) شکایت کردند. طلال آل شیخ سخنگوی رسمی فدراسیون فوتبال عربستان می‌گوید: «این رأی فیفا ناعادلانه است. ورزشگاه‌های عربستان کاملا امن است و هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند. »


تعداد بازدید :  208