شماره ۸۹۱ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير
صفحه را ببند
معرفی سرپرست سازمان لیگ و پست‌گرفتن عابدینی
آغاز تغییرات تاج در فدراسیون فوتبال

شهروند|  بعد از انتقادات زیادی که در روزهای اخیر متوجه رئیس فدراسیون فوتبال شده بود تا در انتخاب مسئولان جدید سازمان لیگ و فدراسیون تعلل نکند، تاج دیروز سرپرست سازمان لیگ را معرفی کرد تا در آستانه برگزاری لیگ شانزدهم یک نفر به عنوان مسئول امور را در دست
 داشته باشد.
دبیر قدیمی سرپرست شد
علی کاظمی که سال های زیادی از حضورش به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گذرد، دیروز در جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به عنوان سرپرست جدید سازمان لیگ فوتبال ایران معرفی شد. البته به نظر نمی‌رسد کاظمی گزینه نهایی تاج برای نایب رئیسی دوم فدراسیون و ریاست در سازمان لیگ باشد و خودش نیز به این موضوع اذعان دارد: «در اصل من دبیر سازمان هستم و با حفظ سمت، سرپرستی به من محول شده و تا زمان تعیین وضعیت سازمان لیگ که مشمول زمان خواهد بود  مسئولیت کار با من است. طبق قانون نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که رئیس سازمان لیگ است، چند شاخص دارد که از جمله آنها مدرک تحصیلی و شرایط سنی است که من هیچ کدامشان را ندارم.»
عابدینی هم پست گرفت
امیر عابدینی که قبل از این به واسطه حضورش در هیات رئیسه سازمان لیگ یکی از حامیان مهدی تاج بود و از او به عنوان یکی از گزینه‌های دبیرکلی فدراسیون نیز نام برده می شد، دیروز توسط رئیس فدراسیون در یک پست جدید مشغول به کار شد. مهدی تاج،‌ امیر عابدینی را به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی و بازار یابی فوتبال ایران معرفی و اعلام کرد حکم ریاست او بعد از تایید هیات رئیسه فدراسیون صادر می‌شود.
آغاز دیرهنگام تغییرات
به نظر می‌رسد مهدی تاج بعد از نزدیک به 2 ماه تعلل برای تغییرات در فدراسیون و سازمان لیگ حالا دست به کار شده تا افراد مورد اعتماد خود را در پست‌های مختلف منصوب کند. با این روند به نظر می‌رسد تاج به زودی اختلاف خود را با هیات رئیسه بر سر انتخاب دبیرکل فدراسیون نیز رفع کند. رئیس فدراسیون در جلسه معارفه کاظمی و عابدینی صحبت‌هایی را در این باره انجام داد: «در آینده‌ای نزدیک نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال را به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال معرفی خواهیم کرد. همچنین کسری اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ هم به زودی با حضور اعضای مجمع عمومی سازمان لیگ تامین خواهد شد. ما نمی‌خواهیم با تعجیل تصمیم‌گیری کنیم. تصمیم‌ها باید کارشناسی شده انجام شود و تعجیل و تاخیر زیاد می‌تواند آسیب بزند.»


تعداد بازدید :  219