شماره ۳۸۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۹ شهريور
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  اعتبار کلیه برگه‌های سهام عدالت| میرعلی‌اشرف عبدالله‌ پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: کلیات برگه‌های سهام عدالت معتبر هستند، اما ارزش سهم آن مشخص نیست. او درخصوص این‌که آیا سهامی که به مردم ارایه شده، محفوظ خواهد ماند، تأکید کرد: هرگونه توضیح در مورد جزییات لایحه منوط به تکمیل آن و نیز تصویب در هیأت دولت است، زیرا احتمال تغییر در جزییات آن وجود دارد. وی افزود: دولت به دنبال این است، همه کسانی که در سهام عدالت ثبت‌نام کرده و حقی برایشان ایجاد شده، به آن برسند.

  شاخص ۷۰هزار کمتر نمی‌شود| محمد یاری، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این‌که اصلاح بازار سهام و قیمت شرکت‌ها درحال حاضر تقریبا به پایان رسیده است، گفت: به نظر می‌رسد کف ریزش‌های شاخص بورس کانال ۷۰‌هزار باشد. او افزود: نگاهی به قیمت سهام شرکت‌ها در بورس نشان می‌دهد در چند ماه گذشته اصلاح قیمت برخی سهام تا 50‌درصد بوده و شرایط برای سرمایه‌گذاری، با ریسک کمی همراه است.

  رشد معاملات در بازار فیزیکی| طی هفته منتهی به 27 شهریورماه 414‌هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 8160‌میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد 21 و 12‌درصدی ثبت شد. طی هفته مذکور در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی بیش از 179‌هزار تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به 3242‌میلیارد ریال دادوستد شد.

  آمادگی بازار سرمایه برای رفع تحریم| حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار با تأکید بر این‌که بازار سرمایه باید برای رفع یا کاهش تحریم در راستای مذاکرات هسته‌ای آماده شود، گفت: در این راستا بسترسازی‌ها و همکاری‌هایی با برخی از کشورها ازجمله کره‌جنوبی انجام شده است.


تعداد بازدید :  135