شماره ۳۸۲ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ شهريور
صفحه را ببند
جدیدترین حاشیه‌های کارت‌های معافیت جعلی
امتیاز ویژه پادگان اهواز به باشگاه‌ها

گروه ورزش|  به نظر می‌رسد ماجرای کارت‌های معافیت فوتبالیست‌ها به این زودی‌ها تمام‌شدنی نیست و چند هفته یک‌بار باید شاهد ابطال کارت برخی از بازیکنان مطرح باشیم که تیمشان در میانه فصل از استفاده از آنها بی‌بهره می‌شوند. بعد از آن‌که هفته گذشته از سوی سازمان نظام وظیفه اعلام شد 13 بازیکن فوتبال که البته اکثرا مطرح نبودند، دیگر دارای معافیت نیستند و باید به خدمت سربازی بروند، همان‌طور که بهروان، رئیس کمیته مسابقات اعلام کرده بود لیست‌های دیگری نیز در راه است.  
ابطال کارت 12 بازیکن دیگر
 سازمان لیگ فوتبال روز گذشته اعلام کرد، سازمان نظام وظیفه کارت معافیت 12 بازیکن فوتبال را باطل اعلام کرد: آرش افشین، وحید مشایی‌زاده، فربد دهکردی، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، عباس عسگری، میلاد شیخی، توحید غلامی، میلاد مدیرروستا، کوشا بختیاری‌زاده، امیر شریفی و میثم کریمی. در این میان شاید آرش افشین، مهاجم فولاد خوزستان مطرح‌ترین نام باشد که دست اسکوچیچ را خالی‌تر از قبل می‌کند. همچنین اسامی دیگر مثل فربد دهکردی، پسر مدیرعامل فولاد خوزستان و میلاد مدیرروستا، فرزند علی‌اصغر مدیرروستا یا توحید غلامی، بازیکن سابق استقلال می‌تواند جالب توجه باشد.
4 بازیکن در وضع قرمز
برخی دیگر از بازيکناني که کارت پايان خدمتشان با شبهه روبه‌رو بود، طبق قرار قبلي دیروز در تست شرکت کردند و بعد از این تست تعدادی از بازیکنان مثل میثم بائو، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس کارت معافیتشان تأیید شد و 4 بازیکن (حسین ماهینی، احمد جمشیدیان، رضا طاهری و یک بازیکن دیگر) هم به دستور مسئولان نظام وظیفه در شورایعالی نظام وظیفه ماندند.  شجاع خلیل‌زاده نیز غایب بود و قرار شده پرونده‌اش غیرحضوری رسیدگی شود.
اتهام به باشگاه‌های خوزستانی
سیاوش بختیاری‌زاده، پدر یکی از بازیکنان که کارت معافیتش باطل شده پرده از ماجرایی برمی‌دارد که تا به حال هیچ‌کس دراین‌باره صحبت نکرده بود: «باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان به برخی از بازیکنان خود اعلام کرده‌اند که از یکی از پادگان‌های نیروی انتظامی اطراف شهر اهواز امتیاز ویژه‌ای به آنها داده شده و می‌توانند خدمت آنها را بخرند.  فرزند من ترم شش مهندسی عمران است و نیازی به خرید پایان خدمت خود ندارد که باشگاه استقلال خوزستان اقدام به این کار کرده است. آنها سر فرزند من کلاه گذاشته‌اند. باشگاه استقلال خوزستان به جای این‌که پول فرزندم را بدهد، به او گفته است که به جای پولت خدمت سربازی‌ات را می‌خریم. متاسفانه دو باشگاه استقلال و فولاد با همکاری هم اقدام به خرید خدمت سربازی برخی از بازیکنان خود کرده‌اند.»


تعداد بازدید :  335