شماره ۳۸۲ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ شهريور
صفحه را ببند
پیام شهروندی
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  واقعا چرا این قدر پول خرج این فوتبال و فوتبالیست‌ها می‌کنند، اینها که هیچی نمی‌شوند و جز آبرو ریزی کاری نمی‌کنند، بعد هم دائم خودشان می‌گویند فوتبال فاسد است پس چرا این پول‌ها را به اینها می‌دهند؟
شهروند: شاید این هم بهانه‌ای است برای آن‌ها که این پول‌ها را می‌دهند تا خودشان هم بهره‌ای ببرند! شاید!
  از گزارش‌های خوب و مردم‌پسندتان تشکر می‌کنم. گزارش شهروند خیلی هولناک بود. واقعا هر کدام ما ایرانی‌ها سالی نیم‌کیلو سم محصولات کشاورزی می‌خوریم؟
شهروند: حداقل! بستگی داره هزار ماشاءا... چقدر بخور باشید!
  آیا احتمال دارد که مذاکرات ایران و 1+5 به نتیجه نرسد؟ این روزها مقام‌های دو طرف حرف‌های ناخوشایندی در این‌باره می‌زنند مثل این که آرامش و خیال راحت به ما نیامده!
شهروند: چی فرمودید؟! آرامش؟!
  آقا من نمی‌خوام بذارم بچه‌ام بره درس بخونه می‌خوام بذارم بره دنبال فوتبال، هم زحمتش کمتره هم پولش خیلی زیاده، تازه برایش خیلی هم پول مدرسه و دفتر و کتاب نمی‌دم. خیالیه این همه سال رفتم درس خوندم چی شد. اون وقت طرف هنوز بلد نیست دو کلمه حرف بزنه فوتبالیست شده پولش از پارو بالا می‌ره!
شهروند: برخی کارشناسان می‌گویند تازه پولش خیالی نیست جون داداش کاشکی حداقل به جای لگد زدن به توپ، ضربه‌های اصولی و تکنیکی می‌زدند!
  واقعا به حال خودم و این جامعه افسوس می‌خورم که این چه مدیریتی است در این جامعه و دولت ببیند چند سال است که یک اتفاقات مشابهی در فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، تیم امید و بزرگسالان تکرار می‌شود، یک فوتبال را نمی‌توانیم درست کنیم آن وقت می‌خواستیم دنیا را مدیریت کنیم.
شهروند: اولا که «ببخشید» چرا امروز همه گیر داده‌اند به فوتبال. ثانیا این ماجرای تکراری را حالا حالاها باید تحمل کنید بالاخره ظاهر و باطن مدیران این ورزش همین است. «کل یومشون» این جوری‌اند!
ثالثا: این ماجرای مدیریت جهان را بی‌خیال شوید یک مزاحی برای انبساط‌خاطر ما و دنیا فرمودند!
  با عرض سلام و ادب و احترام. صفحه‌های بشردوستی را می‌خوانم عالی هست. من جوان ایثارگر کشور و جوان فداکار و بشردوست کشور و رتبه اول تندیس فداکاری دارم. ممنون می‌شوم اگه ممکنه یه مصاحبه‌ای با جوانان ايثارگر داشته باشيد.
شهروند: به ديده منت.


تعداد بازدید :  336