شماره ۸۵۱ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
خبر

معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان: حضور زنان در ورزشگاه‌ها، مطالبه زنان جامعه است نه زنان فعال در عرصه ورزش
ایسنا|  معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان به تشریح آخرین اقدامات انجام‌شده برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها پرداخت. رباب شهریان دراین‌باره گفت: «لازم است شرایطی برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم شود. حضور زنان در ورزشگاه‌ها، مطالبه زنان جامعه است نه زنان فعال درعرصه ورزش. ما به منظور فراهم کردن سازوکار لازم برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها کار کارشناسی و بررسی‌های لازم را انجام دادیم و رشته‌هایی که امکان حضور زنان برای تماشای مسابقات آنها وجود دارد را از سایر رشته‌ها تفکیک کردیم.» او ادامه داد: «حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات رشته‌هایی مانند کشتی و شنا ضرورت ندارد اما امکان حضور آنها در رشته‌های دیگر وجود دارد و باید شرایط لازم فراهم شود.» معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت همکاری با بعضی دیگر از نهادها برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: «به وجود آوردن هماهنگی‌های لازم زمانبر است. زمان برگزاری مسابقات تکواندوی مردان در دهه فجر، خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها حضور یافتند و مشکلی نیز به وجود نیامد. بحث اصلی ما ضرورت حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌هاست، چون ممکن است مادری علاقه داشته باشد درکنار همسرش بازی فرزند خود را در میدان مسابقه تماشا کند.»

اولتیماتوم پلیس درباره پلاک موتورسیکلت‌ها
پلاک جعلی مخدوش باشد به مراجع قضائی معرفی می‌شوید
ایسنا|  جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هشدار به موتورسیکلت‌سوارانی که اقدام به مخدوش یا پوشاندن پلاک وسیله خود می‌کنند، از برخورد پلیس با این دسته از موتورسیکلت‌ها خبر داد.حسن عابدی درباره تردد موتورسیکلت‌هایی با پلاک پوشیده شده یا فاقد پلاک اظهارکرد: ‌برابر قانون تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک در سطح معابر و خیابان‌ها ممنوع بوده و پلیس نیز درصورت مشاهده با آن برخورد خواهد کرد.
او ادامه داد: متاسفانه برخی از موتورسیکلت‌سواران با زنجیر یا کش اقدام به پوشاندن تمام یا بخشی از پلاک وسیله خود می‌کنند که این اقدام نیز تخلف بوده و ماموران پلیس راهور نسبت به برخورد با آن اقدام خواهند کرد که براساس آن جریمه 60هزارتومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به موتورسیکلت‌سوارانی که ممکن است ارقام پلاک خود را تغییر داده یا اقدام به جعل پلاک کرده باشند، نیز گفت: ‌این افراد علاوه بر جریمه و توقیف موتورسیکلت به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.عابدی درباره موتورسیکلت‌های دارای پلاک قدیمی هم گفت: اگر موتورسیکلتی تاکنون پلاک جدید دریافت نکرده و با پلاک قدیمی تردد کند، ماموران ضمن جلوگیری از تردد این وسیله، آن را توقیف و به پارکینگ منتقل
خواهند کرد.

 


تعداد بازدید :  250