شماره ۸۳۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
خارج از گود

چهارمین قهرمانی تکواندوی ایران در آسیا|  تیم تکواندوی ایران با کسب 3 مدال طلا و دو نقره به مقام قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید. در این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان سعید رجبی، آرمین‌ هادی‌پور و میرهاشم حسینی مدال طلا گرفتند و ابوالفضل یعقوبی و علیاری به مدال نقره رسیدند تا تیم کشورمان با 56 امتیاز به‌عنوان قهرمانی برسد. کره‌جنوبی در این مسابقات دوم شد و ازبکستان با تمام ستارگانش به مقام سوم بسنده کرد. هدایت تیم ایران برعهده نعمت خلیفه به‌عنوان سرمربی و پیام خانلرخانی به‌عنوان مربی بود.
اخراج عمران‌زاده، بازگشت مجیدی|  تیم استقلال در تصمیمی عجیب ازسوی پرویز مظلومی با 16 بازیکن به اردو رفت. براساس اعلام کادر فنی استقلال، حنیف عمران‌زاده مدافع این تیم به دلیل بی‌انگیزگی و بی‌انضباطی از لیست 18نفره دیدار با فولاد خط خورد و استقلال درحالی‌ که باید با 17 بازیکن راهی اردو می‌شد، با 16 بازیکن قبل از بازی دیروز به هتل رفت. با تصمیم سرمربی استقلال عمران‌زاده دراختیار باشگاه قرار گرفته است و قرار است ظرف روزهای آینده تکلیفش روشن شود. خبر دیگر از استقلال این‌که نصرالله عبداللهی سمت سرپرستی استقلال را قبول نکرده و فرزاد مجیدی ازسوی مدیران باشگاه به سمتش برگشت.
کی‌روش ماندنی شد| در روزهایی که بحث بر سر جدایی کارلوس کی‌روش از تیم‌ملی ایران همچنان داغ است، 3 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بر ماندگاری این مربی تأکید کردند. عزیزالله محمدی، مهدی تاج و مصطفی آجرلو، 3 کاندیدای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کردند، حفظ کی‌روش و حمایت از برنامه‌هایش برای رساندن تیم‌ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی جزو اولویت‌هایشان است، البته آنها تأکید داشتند کی‌روش باید براساس برنامه و چارچوب فدراسیون فوتبال کار کند و برخی حواشی که ایجاد می‌کرده است را نباید تکرار کند.
نویر 5 ساله با بایرن تمدید کرد| باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد: قرارداد دروازه‌بان خود مانوئل نویر را به مدت 5‌سال دیگر تمدید کرد تا این دروازه‌بان تا‌ سال 2021 در این تیم ماندنی شود. نویر در سه‌سال گذشته به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فوتبال جهان انتخاب شده است و زمانی که قراردادش با بایرن‌مونیخ به پایان برسد، 35ساله می‌شود.
تصادف عابدزاده در جاده شمال|  احمدرضا عابدزاده که هفته گذشته به شمال کشور رفته بود، دیروز قصد بازگشت به تهران را داشت. او ساعت 10: 15 دیروز به پمپ بنزین رفت و درحالی ‌که قصد خروج از این محل را داشت، به یک اتومبیل MVM برخورد کرد. در اثر این سانحه، به اتومبیل طرف مقابل خسارت‌زده و ماشین هیوندایی عابدزاده هم دچار خسارت شد اما خوشبختانه برای خود وی خسارت جانی درپی نداشت. این درحالی است که پس از حضور ماموران راهنمایی و رانندگی، عابدزاده در این تصادف مقصر شناخته شد.


تعداد بازدید :  283