شماره ۸۳۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
آژير

مرگ تلخ نوجوان ایرانی در اردوگاه پناهندگان آلمان
 یک نوجوان ۱۶ساله ایرانی که همراه خانواده‌اش در آلمان تقاضای پناهندگی کرده بود، خودکشی کرد. پدر حسین رحیمی گفت که شب گذشته جسد پسرش را بیرون از اردوگاه پناهجویان پیدا کرده و نامه‌ای از او بجا مانده که در آن نوشته بود که دیگر طاقت «این زندگی سخت» را نداشته است. حسین رحیمی خود را درکنار بزرگراهی نزدیک اردوگاه پناهجویان در شهر ارلانگن در جنوب آلمان حلق‌آویز کرد.

حیات دوباره 4 بیمار با اهدای عضو
بخشی از اعضای بدن مرحوم حسین قلی‌زاده 20 ساله شامل کبد، چشم و پوست در مشهد به چهار بیمار نیازمند اهدا شد. اعضای جوان مرگ مغزی شیروانی به چهار بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید.  بخشی از اعضای بدن مرحوم حسین قلی‌زاده 20 ساله شامل کبد، چشم و پوست در مشهد به چهار بیمار نیازمند اهدا شد. این ورزشکار جوان 20 فروردین هنگام ورزش بر اثر ایست قلبی دچار مرگ مغزی شد.  خانم فرشاد، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم گفت:  پارسال 20 مرگ مغزی به این واحد معرفی شد که رضایت والدین 10 بیمار جلب و در نهایت اعضای شش بیمار اهدا و پیوند شد.

مرگ 3 عضو يك خانواده زير چرخ‌هاي كمپرسي
بر اثر برخورد رخ به رخ يك‌ دستگاه خودروي سواري پرايد و كاميون كمپرسي در حومه شهر همدان 3نفر از سرنشينان خودروي سواري پرايد در دم جان باختند. اين سانحه رانندگي ساعت ۱۴ و ۴۰ دقيقه روز پنجشنبه در مسير سد اكباتان شهر همدان رخ داد. در اين سانحه رانندگي سواري پرايد با كاميون كمپرسي به‌شدت برخورد كرده به‌گونه‌اي كه قسمت جلوي پرايد تا سمت صندلي عقب اين خودرو مچاله شده است. طبق نظر كارشناسان سوانح رانندگي علت بروز اين سانحه انحراف به چپ از سوي راننده پرايد بوده است. رئيس پليس راه استان همدان گفت: پس از بروز اين سانحه رانندگي تيم‌هاي امداد‌ونجات در محل حادثه حاضر شده و عمليات رهاسازي پس از يك‌ساعت تلاش به پايان رسيد. سرهنگ شاكري اعلام كرد: در اين سانحه دلخراش سه عضو يك خانواده شامل يك زوج و يك كودك هفت‌ساله در دم جان باختند. سد اكباتان يكي از مناطق گردشگري حومه شهر همدان است كه بسياري از شهروندان همداني زمان تعطيلات در اين منطقه حضور مي يابند.


تعداد بازدید :  252