شماره ۸۰۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

حراست وزارت ورزش، کفاشیان را تایید کرد|  در روزهای گذشته حواشی زیادی درباره حضور یا عدم حضور علی کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال ایجاد شده است. در این‌باره گفته می‌شود کفاشیان بازنشسته نمی‌تواند مجوز لازم برای حضور در انتخابات را کسب کند. روز گذشته رضا حسنی‌خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش با رد این مسأله رأی به حضور کفاشیان داد: «سه‌دسته از افراد می‌توانند با وجود شرایط سنی‌شان در انتخابات شرکت کنند. یا باید جزو مقامات باشند یا باید ایثارگر باشند یا از دولت مجوز داشته باشند و علی کفاشیان چون قبلا معاون تربیت‌بدنی بوده، شامل دسته اول می‌شود.»
احمدزاده، سرمربی جدید ملوان|  پس‌ از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام مسئولان باشگاه ملوان موفق شدند موافقت مدیران باشگاه شهرداری اردبیل را برای جذب محمد احمدزاده بگیرند. بر این اساس احمدزاده روز گذشته پس از جدایی از شهرداری اردبیل با ملوان به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد. او عصر دیروز هم در تمرین این تیم شرکت و با بازیکنان صحبت‌هایی کرد. همچنین احتمالا احمدزاده امروز مقابل استقلال‌ خوزستان روی نیمکت می‌نشیند.
خط‌خوردن حیدری و عمران‌زاده از لیست استقلال| پرویز مظلومی برای دیدار امروز تیمش از دو نام بزرگ گذر کرد. حنیف عمران‌زاده که در بیشتر بازی‌های این فصل در ترکیب فیکس استقلال قرار گرفته بود، با صلاحدید پرویز مظلومی از لیست 18 نفره استقلال برای بازی با پدیده خط خورد. همچنین مظلومی ترجیح داد برای این بازی مهم روی نام خسرو حیدری هم قلم قرمز بکشد. این درحالی است که حیدری مدتی است که مصدومیتش برطرف شده است.

 


تعداد بازدید :  112