شماره ۸۰۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
کریمی در آخرین اقدام عجیبش تیم‌خود را 10 نفره کرد
شیرین‌‌کاری‌های آقافیروز در لیگ‌دو

شهروند| شیرین‌کاری‌های آقای متفاوت فوتبال ما کماکان ادامه دارد؛ از دهه 70 که لای کاغذها، جملاتی می‌نوشت و روز مسابقه به دست بازیکناش می‌داد تا به تن بازیکن رقیب بچسباند تا امروز که بازیکنانش حق ورود به تمرین با لباس رسمی را ندارند! فیروز کریمی حتی وقتی از سطح اول فوتبال ایران هم دور است باز هم از خبرسازي غافل نمی‌ماند؛ به‌حدی که حالا تیمی گمنام در لیگ دوی کشور با نام «اکسین البرز» به خاطر اقدامات عجیب این مربی عجیب در زمره خبرسازترین‌ها قرار گرفته است.
شاهکارهایی در البرز
فیروز کریمی فقط در حرف و نام، مدیرفنی تیم اکسین البرز است و علی لطیفی تنها نام سرمربی را یدک می‌کشد؛ این یعنی فیروزخان به‌عنوان سرمربی واقعی بر همه امور نظارت دارد و می‌تواند با حضور در تمرینات، جدیدترین شاهکارهایش را به رخ بکشد. او ورود به تمرین با لباس رسمی را منع کرده و قانونی مبنی بر اجباری بودن پوشیدن لباس ورزشی در تمرینات به وجود آورده است! علاوه بر این آخرین سرمربی یک تیم ایرانی فاتح جام باشگاه‌های آسیا، همچنان به شیوه استفاده از بلندگو اعتقاد دارد و پس از سال‌ها دوباره به شیوه قدیمی روی آورده است.
اقدامات حین بازی
اقدامات سرمربی سابق پاس تهران، بهمن کرج منحل‌شده و استقلال تهران به تمرینات منحصر نمی‌شود. او اخیرا در اقدامی عجیب عامدانه تیمش را 10 نفره کرد! اصغر کریمی، بازیکن تیم اکسین البرز وقتی یک مصاف تک به تک را از دست داد و یک پنالتی هم خراب کرد، هیچگاه تصور نمی‌کرد فیروز کریمی برای تنبیه، او را 10 دقیقه بیرون بکشد و روی نیمکت بگذارد؛ اما چنین اتفاقی رخ داد و درنهایت تیم آقا فیروز، پس از بازی 10 نفره خودخواسته بین دقایق 73 تا 83، این بازی لیگ 2 ایران را با 3 گل واگذار کرد. جالب این‌که کریمی در پایان بازی به‌شدت از همه چیز گله داشت! البته ماجرای تیم اکسین به اندازه برخی اقدامات کریمی خنده‌دار نیست؛ چون به‌زعم سرمربی، این تیم دچار مشکلات مالی عدیده‌ای است و خطر ورشکستگی هم تیم را تهدید می‌کند.
نقش پررنگ در تیم
اصولا یک مدیرفنی تا این اندازه در تیمش اختیارات ندارد؛ اما کریمی فقط در اسم مدیرفنی است و رسما به جای علی لطیفی، سرمربی عاشق تلویزیون این تیم، کار هدایت اکسین را برعهده دارد. داشتن حق سرمربیگری به او اجازه چنین اقداماتی را می‌دهد و ما کماکان از حضورش لذت می‌بریم!

 


تعداد بازدید :  139