شماره ۸۰۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
دست خیر، دست آلوده

شهروند| در این روزهای پایانی سال، هرکسی خسته باشد، قطعا محمد مایلی‌کهن آماده حاشیه‌سازی است. مرد پرحاشیه باز هم هفته جذابی را ساخت؛ البته کنار افراد دیگری مانند برانکو، شاراپوا و البته علی پروین اخیرا قرار گرفته خارج از قاب دوربین.
چهره هفته: تمدید قرارداد برانکو
سرمربی کروات پرسپولیس مزد تلاشش برای احیای تیم قرمزپوش را با تمدید قرارداد گرفت اما درباره این ماجرا، تردیدها و سوالات زیادی وجود دارد. گویا وزارت ورزش به‌عنوان مخالف بزرگ مرد خارجی دیگر به کارلوس کی‌روش، برانکو را به پرسپولیس پیشنهاد داده بود و حالا تمدید قرارداد او هم با حمایت این سازمان همراه است اما اگر کادر مدیریتی باشگاه قرمزپوش در فصل آینده تغییر کند، باز هم برانکو می‌ماند یا این قرارداد صرفا صوری و نمایشی برای اعتماد پرسپولیسی‌ها به مربیانشان است؟ به‌ هرحال فعلا برانکو یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های فوتبال ایران
 نام دارد.
اتفاق هفته: حواشی یک دوئل
پس از کلی دعوا درباره سهم‌خواهی تماشاگران پرسپولیس و تراکتورسازی از حداکثر ظرفیت استادیوم آزادی، جدال بزرگ هفته لیگ‌برتر با درگیری بنگر و عشوری‌ و پرتاب چند نارنجک ازسوی هواداران تیم میزبان، وارد فاز جنجالی‌تری شد. درحالی‌ که بنگر و عشوری‌زاد هنوز در روزنامه‌ها برای هم شاخه و شانه می‌کشند، پرتاب ترقه، بهانه لازم را برای عربستان به وجود آورد و حالا یک عصبانیت کنترل نشده می‌تواند تمام تلاش‌های ایران برای محروم‌نشدن از میزبانی مقابل رقیب عربی را نقش برآب کند.
دلبرهفته: علی پروین
سلطان پرسپولیسی‌ها در هفته رو به پایان کار بزرگی صورت داد و با حضور در موسسه مخصوص حمایت از کودکان سرطانی با عنوان محک آن هم همراه خانواده، نیت خیر خود را نشان داد. او که در سال‌های اخیر از متن فوتبال دور بوده، این‌بار از خداپسندانه‌ترین راه ممکن بار دیگر برای رسانه‌ها خبرساز شد تا مجددا مانند سال‌های دراز مربیگری در آخرین روزهای ‌سال روی جلد برود.
طنز هفته: محمد مایلی‌کهن
هیچ‌کس تصور نمی‌کرد برخورد اتفاقی محمد مایلی‌کهن با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در هتل آکادمی و درجریان تجلیل از داوران برتر زن فوتبال به جنجال کشیده شود اما سرمربی سابق تیم‌ملی با ارایه درخواست برای دستگیری‌اش به کفاشیان، جنجال را کلید زد و در ادامه پشت تریبون از سیاسی بودن دادگان حرف زد، به قول خودش سیاه‌بازی کی‌روش را مورد اشاره قرار داد و از این گفت که دادگان از مجری مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه محل تدریس خود به لطف مسائل سیاسی بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد.
شوک هفته: دوپینگ شاراپوا
ستاره تنیس زنان روسیه با اعتراف به مصرف اجباری مواد نیروزا، دنیای ورزش را شوک‌زده کرد. قهرمان سابق رقابت‌های تنیس ویمبلدون گفته به خاطر تسکین دردهایش از موادی استفاده کرد که آن زمان در زمره داروهای نیروزا نبود و حداقل ماریا از قرارگرفتن آنها در لیست داروهای ممنوعه اطلاع نداشته است. اکنون گفته می‌شود به خاطر این اعتراف خودخواسته احتمال زیادی دارد که در میزان محرومیت ستاره تنیس تخفیفی اعمال شود.


تعداد بازدید :  184