شماره ۸۰۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
روی خط خبر

رئیس ستاد انتخابات:همه شکایات‌ انتخاباتی به شورای نگهبان تحویل شد
رئیس ستاد انتخابات کشور از تحویل همه شکایات‌ انتخاباتی به شورای نگهبان خبر داد. به گزارش فارس، محمدحسین مقیمی در رابطه با زمان شکایات انتخاباتی اظهار داشت: به مدت 2 روز بعد از اعلام نتیجه انتخابات فرصت اعلام شکایت وجود داشت تا هیأت‌های اجرایی و نظارت آن شکایت‌ها را مورد بررسی قرار دهند که در این فرصت شکایت‌های متعدی واصل شد. وی تاکید کرد: هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه موظفند از تاریخ تشکیل هیأت اجرایی تا 2 روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی انتخابات، شکایات واصله را بپذیرند و حداکثر ظرف 7 روز از تاریخ دریافت شکایات در جلسه مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه به آنها رسیدگی کنند که در همین زمینه شکایات واصله مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مجلس: بسیاری از حرف‌ها با اعدام زنجانی ناگفته می‌ماند
عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس با تاکید بر ضرورت پرداختن به ماهیت عوامل پشت پرده در پرونده بابک زنجانی گفت: با اعدام زنجانی چیزی حل نمی‌شود و بسیاری از حرف‌ها با اعدام وی دفن می‌شود و ناگفته می‌ماند.  به گزارش انتخاب، امیرعباس سلطانی درباره وضع اموال بابک زنجانی و ضبط آن برای جبران خسارت، اظهار داشت: بخشی از اموال وی از طریق قوه‌ قضائیه تحویل وزارت نفت شده و البته برخی از آنها معارض دارد که ازجمله این معارضان می‌توان به بانک‌ها یا حتی اقوام بابک زنجانی اشاره کرد که مدعی اموال وی هستند. سلطانی ادامه داد: این ۲۵۰۰‌میلیارد تومان اموالی که بابک زنجانی دارد، خالی از اشکال نیست؛ به همین دلیل، تا این اموال بخواهد برای وزارت نفت پول بشود، زمان زیادی خواهد گذشت. وی همچنین درباره وضع بازگشت پول‌هایی که توسط این متهم نفتی جابه‌جا شده است، گفت: در این رابطه قوه‌ قضائیه و وزارت امور خارجه باید به‌طور جدی ورود می‌کردند که تا جایی که ما اطلاع داریم، تاکنون ورود نکرده‌اند..


نماینده اصفهان: دلیل ناکامی اصولگرایان تمکین نکردن از لیست واحد بود
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر این‌که جامعه اصولگرایی باید به این نتیجه برسد که در شیوه عملش باید دقت داشته باشد، گفت که یکی از دلایل ناکامی اصولگرایان در انتخابات را می‌توان تمکین نکردن برخی از آنها به لیست واحد دانست. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین احمد سالک‌ در تبیین دلایل شکست اصولگرایان در برخی حوزه‌های انتخابیه همچون تهران در انتخابات مجلس دهم گفت: برخوردهای ناهمگون در جریان انتخابات نگران‌کننده است و اگر لیست واحدی داده شد همه باید متعهد پای آن لیست باشند؛ چرا که اگر کنار آن لیست‌‌های متعدد دیگری منتشر شود میدان به رقیب داده می‌شود که این یک واقعیت است. منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم با بیان این‌که اصولگرایان در شیوه عمل آن چیزی که باید اعلام می‌کردند را اجرا نکردند، گفت: یکی از دلایلی که اصولگرایان به‌ویژه در تهران نتوانستند نتیجه مطلوب را به دست آورند و ناکام ماندند، تمکین نکردن به لیست واحد بود.


تعداد بازدید :  254