شماره ۸۰۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
قول‌وقرار معاون اول رئیس‌جمهوری با آیت‌الله طبسی
جهانگیری: آیت‌الله رفت و مشکلات به جا ماند!

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در یادداشتی که در روزنامه اطلاعات منتشر کرده به قول‌وقرار محرمانه‌اش با آیت‌الله مرحوم واعظ طبسی اشاره کرده و نوشته است زمانی که آن مرحوم برای جراحی چشم به تهران آمده بود، بر سر یکی از مشکلات با ایشان قراری گذاشته و آیت‌الله هم قول همکاری و وساطت داده بود؛ اما بیماری و فوت ایشان آن قول و قرار را ناتمام گذاشته است.
جهانگیری در قسمتی از این یادداشت نوشته است: آبان‌ماه ‌سال‌جاری برای انجام عمل چشم در تهران به‌سر می‌بردند و برای عیادت ایشان و طرح موضوعی مهم در مورد مساله مهم سیاسی کشور به مکانی در غرب تهران رفتم. از موقعیت ویژه ایشان نزد مقام معظم رهبری مطلع بودم ولی در بدو ورود با خروج خودرویی از محل استقرار ایشان مواجه شدم که در ملاقات مشخص شد که مقام معظم رهبری برای دیدن ایشان تشریف آورده بودند.
معاون اول رئیس‌جمهوری در ادامه می‌نویسد: این خبر عزم من را برای طرح موضوع جزم‌تر کرد و بعد از احوالپرسی، فرزند ایشان نیز از محل ملاقات خارج شدند تا موضوع خصوصی را مطرح كنم. در زمانی حدود 45 دقیقه، موضوع را مطرح كرده و اشاره كردم که پس از مدت‌ها بررسی، ‌به‌دلیل توانمندی‌های منحصربه‌فرد جنابعالی به این نتیجه رسیدم که قطعا شما می‌توانید گره‌گشایی کنید و با پادرمیانی یکی از اتفاقات خوب کشور را رقم زنید.به نوشته جهانگیری، پس از مکث کوتاهی با تواضع مثال زدنی پذیرفتند و با اطمینان فرمودند که به یاری خدا پس از ماه صفر دنبال می‌کنم و چند روز بعد در تماس تلفنی، ضمن یادآوری قولی که داده بودند، فرمودند که اقداماتی شده است و به‌زودی آثارش را خواهید دید.  جهانگیری در پایان خاطرنشان کرده است: افسوس که میسر نشد.


تعداد بازدید :  270