شماره ۳۷۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
اخاذی از دختران در پوشش یک سوپراستار

 مردی که با راه‌اندازی صفحه فیس‌بوک از دختران پول و هدیه می‌گرفت، دستگیر شد. سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رئیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: دوازدهم مردادماه امسال شکایتی از سوی وکیل یکی از بازیگران معروف سینما به نام «بهرام رادان» برای بررسی به پلیس فضای تولید و تبادل تهران بزرگ ارجاع داده شد.  
وی با بیان این‌که این وکیل در اظهارات خود عنوان داشت که فردی  اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای در فیس‌بوک با نام و نشان این بازیگر کرده‌، گفت: این درحالی رخ داد که این بازیگر در خارج از کشور به سر می‌برد و افرادی به قصد سودجویی اقدام به ایجاد صفحه‌ای در فیس‌بوک به نام این بازیگر معروف سینما کردند.  
کارشناسان با مهندسی اجتماعی معکوس توانستند با گرداننده این صفحه ارتباط برقرار کرده و در اقدامی غافلگیرانه و درحالی‌که قصد اخاذی از دختری 24ساله را داشت، او را دستگیر کنند.  
کاکوان با بیان این‌که ماموران در بررسی کامپیوتر شخصی این فرد متوجه شدند که او از چهار دختر جوان دیگر اخاذی کرده است، گفت: بررسی‌ها نشان داد که این مرد با راه‌اندازی صفحه‌ای در فیس‌بوک به نام این بازیگر معروف مرد سینمای ایران بعد از مدتی به بهانه دعوت از دختران برای حضور در فیلم‌ها و سریال‌ها از آنها هدیه و مبالغی پول دریافت کرده و پس از آن، ارتباط خود را با این دختران قطع می‌کرده است.  
وی با بیان این‌که بررسی‌ها نشان داد این فرد در ابتدا از طریق کامنت‌نویسی با دختران جوان ارتباط برقرار کرده و پس از آن با تکیه بر شباهت صدایش به این بازیگر معروف، تماس تلفنی با قربانیان خود گرفته و از آنها اخاذی می‌کرده، گفت: علاوه بر شباهت فوق‌العاده صدای این متهم به بازیگر معروف مرد، این متهم سعی می‌کرده با استفاده از تکیه‌کلام و نحوه گویش برخی کلمات این بازیگر، به دختران نزدیک شود.  

 


تعداد بازدید :  160