شماره ۷۷۰ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

واکنش‌ مسئولان به گزارش فساد| انتشار گزارش فساد در فوتبال همه را نگران کرده است. مسئولان ورزش هم سعی می‌کنند بی‌گدار به آب نزنند. پس از این‌که وزیر ورزش اعلام کرد فعلا حرفی در این‌باره نمی‌زند، علی کفاشیان، خیلی محتاطانه اظهارنظر کرد: «باید این پرونده را برای بررسی به بخش حقوقی بدهیم و سپس اظهارنظر کنیم. افراد مختلفی درگیر این قضیه هستند که باید مستندات خود را ارایه کنند.» امیررضا خادم، معاون پارلمانی وزیر ورزش اما جالب‌تر صحبت کرد: «بنده به‌عنوان معاون پارلمانی وزارت ‌ورزش و جوانان در جریان گزارش موسوم به فساد در فو‌تبا‌ل نبودم. حتما بررسی جامع و کاملی خواهیم کرد و اگر مستنداتی در مورد فساد در فو‌تبا‌ل وجود داشته باشد حتما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.»
سومی سایپا در جام شهدا| دیدار رده‌بندی تورنمنت جام شهدا بین تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن عصر دیروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار شد که در طول 90 دقیقه قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده پیروز این مسابقه باشد. در ضربات پنالتی تیم فوتبال سایپا توانست با نتیجه 3 بر 2 حریفش را شکست دهد و به مقام سومی دست پیدا کند. دیدار فینال این رقابت‌ها امروز از ساعت 45: 15 میان پرسپولیس و صبا برگزار خواهد شد.
بازیکن سیگاری در تمرین استقلال| فاتون توسکی، بازیکن آلبانیایی- کوزوویی و همبازی سابق مهدی مهدوی‌کیا در اینتراخت فرانکفورت پس از حضور در ایران به تمرین استقلال رفت تا در صورتی که پرویز مظلومی از نظر فنی او را تایید کند، ‌قرارداد همکاری امضا شود. در اینستاگرام این بازیکن عکس‌هایی با قلیان و سیگار وجود دارد که البته توسکی سیگاری بودنش را رد می‌کند:  «این عکس‌ها درست نیست و واقعیت ندارد. بنده در فرانکفورت آلمان کافی‌شاپ دارم و به همراه دوست تونسی‌ام این کافی‌شاپ را می‌گردانیم.»
ادعای جالب کرانچار درباره تیم امید|  با حذف تیم‌ امید، خیلی‌ها بر این باورند اگر کرانچار سرمربی بود، نتایج بهتری رقم می‌خورد. او دیروز در گفت‌وگویی این‌طور به ماجرا واکنش نشان داد: «خاکپور مسیر درستی را انتخاب کرد اما شاید اگر من بودم، تیم امید بهتر نتیجه می‌گرفت. نکته قابل توجه این است که من هنوز نمی‌دانم چرا سرمربی تیم امید ایران نشدم. البته تصورم این است مسئولان فوتبال و ورزش ایران از ابتدا نظرشان روی شخص دیگری بود.»


تعداد بازدید :  192