شماره ۷۷۰ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
آژير

صبح دیروز به‌وقوع پیوست
سرقت از بانک ملی بوشهر با کلت پلاستیکی
باشگاه خبرنگاران|  مردی که با تهدید به‌وسیله اسلحه پلاستیکی، از بانک ملی شعبه حافظ سرقت کرده بود، دستگیر شد. سارق که پس از این عملیات متواری شده بود، در یک عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.  
صبح دوشنبه وقتی کارکنان و رئیس بانک ملی شعبه حافظ به محل کار خود رسیدند، فردی با سر و صورتی پوشیده وارد بانک شد و به وسیله اسلحه پلاستیکی رئیس و کارکنان بانک را تهدید کرد و مقادیری پول را برداشت و متواری شد.  با اطلاع پلیس از این حادثه بلافاصله تیم عملیات پلیس و گشت کلانتری 12 بوشهر وارد عمل شدند و به تعقیب سارق پرداختند و نهایتا سارق در یک مسافرخانه درحالی‌که قصد خروج از آن محل را داشت با هوشیاری مامور نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر ‌شد.  با انتقال سارق به بانک و شناسایی توسط کارکنان بانک، وی به کلانتری منتقل و به سرقت از بانک اعتراف کرد. از او 17‌میلیون و 100‌هزار تومان پول و اسلحه پلاستیکی و نقاب کشف شد.  فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: دوربین مداربسته بانک معیوب و از کار افتاده بود و با وجود توصیه‌های پلیس تاکنون نسبت به تعمیر و بازسازی دوربین و رعایت نکات ایمنی توجهی نشده است.  بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی امانتدار اموال و سرمایه‌های مردم هستند و باید در رعایت نکات ایمنی پیشگام باشند.

تصادف زنجیره‌ای 15 خودرو در خیابان معین
مهر|  تصادف زنجیره‌ای یک کامیونت حمل مواد شوینده با 14 خودرو در خیابان معین، 4 مصدوم بر جا گذاشت.  ساعت 07: 12 ظهر روز دوشنبه حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در خیابان معین تهران به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد. بلافاصله عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه کامیونت حمل مواد شوینده واژگون و باعث برخورد 14 خودرو با یکدیگر شده است.  در پی این حادثه متاسفانه 4 تن شامل یک زن و 3 مرد مجروح شدند و مواد شوینده نیز در سطح خیابان پخش شد که توسط عوامل شهرداری پاک‌سازی صورت گرفت.  

در 9 ماه نخست امسال رخ داد
1268 نفر در کشور سوختند
ایسنا|  از ابتدای امسال تا پایان آذرماه 1268 نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.  در 9ماهه امسال 1268 نفر بر اثر سوختگی در کشور جان خود را از دست دادند، رقمی که در مقایسه با مدت مشابه ‌سال قبل از کاهش 10.1 درصدی حکایت دارد که آمار تلفات سوختگی در 9ماهه ‌سال 93، 1410 نفر بود. از میان 1268 نفر جان‌باخته، امسال 675 نفر را مردان و 593 نفر را زنان شامل می‌شوند. بر اساس آماری که سازمان پزشکی قانونی کشور در اختیار ایسنا قرار داده، استان‌های تهران با 198 مورد فوتی، اصفهان با 145 مورد و خوزستان با 124 مورد بیشترین کشته‌شدگان سوختگی را به خود اختصاص داده‌اند و استان‌های سمنان و چهارمحال و بختیاری هر کدام با یک مورد، خراسان شمالی با 2 و قم با 3 مورد فوتی کمترین آمار تلفات را دارند. در آذرماه امسال نیز آمار تلفات سوختگی با کاهش 28.3 درصدی از 159 مورد فوتی در‌ سال گذشته به 114 فوتی در‌ سال جاری رسیده است.

حادثه دریایی نیکاراگوئه 13 قربانی گرفت
ایسنا| تلفات حادثه واژگون‌شدن قایق در آب‌های نیکاراگوئه به 13 تن اعلام شد. بنا بر اعلام مقامات نیکاراگوئه، تمامی 13 جسد ازجمله اجساد 11 زن شناسایی شده که متعلق به کشور کاستاریکا بوده‌اند. در زمان وقوع حادثه این قایق حامل
 34 سرنشین از ملیت‌های مختلف بوده که 21نفر از آنان نجات پیدا کرده‌اند. طبق اعلام مقامات نیکاراگوئه، سرنشینان این قایق درحال بازگشت به سمت جزیره «کورن» بوده‌اند که به دلیل وزش شدید باد دچار حادثه شدند.


تعداد بازدید :  267