شماره ۷۷۰ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
با جشنواره فیلم

کارن همایون‌فر ساخت موسیقی فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان را به پایان رسانده و این فیلم درحال طی آخرین مراحل فنی خود است. نسخه نهایی این فیلم در ۲ روز آینده تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر می‌شود.

مهدی شکری‌آذر، مسئول پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر از آمادگی برای پیش فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها خبر داد و اعلام کرد كه مسئولان شهرستان‌ها اعلام آمادگی کنند.

محمدرضا فرجی، مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به این‌که هشت‌هزار صندلی برای بخش مردمی جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است   عنوان کرد که پردیس سینمایی پرشین در کرج همزمان با آغاز جشنواره آغاز به کار می‌کند.


کیوان کثیریان، سردبیر کتاب‌های بزرگداشت‌های جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که چهار کتاب بزرگداشت با همکاری خود هنرمندان، رویا تیموریان، رضا کیانیان، مهدی فخیم‌زاده و محمد مهدی دادگو تهیه شده است تا در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

با پایان صداگذاری «لانتوری» تازه‌ترین فیلم رضا درمیشیان میکس این فیلم توسط محمدرضا دلپاک آغاز شده است. این فیلم علاوه بر بخش سودای سیمرغ در بخش پانارومای شصت‌وششمین جشنواره برلین حضور دارد و پیش‌بینی می‌شود میکس نهایی «لانتوری» تا اواخر هفته آینده ادامه داشته باشد.

علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: به نظر می‌رسد جشنواره تئاتر فجر امسال به سمت تولید پیش برود.

 


تعداد بازدید :  233