شماره ۷۷۰ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 سهام عدالت خصوصی‌سازی نیست|  میرعلی اشرف عبدالله پوری‌حسینی رئیس ‌کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به این‌که از ابتدای تأسیس این سازمان ۱۴۰‌هزار‌میلیارد تومان واگذاری انجام شده، گفت: از این میزان ۳۰‌هزار‌میلیارد تومان در قالب سهام عدالت و ۳۰‌هزار‌میلیارد تومان در قالب رددیون بوده که هیچ‌یک خصوصی‌سازی تلقی نمی‌شوند. از 80‌هزارمیلیارد تومان باقی مانده نیز حدود 60‌درصد از واگذاری‌ها به نهادهای عمومی و شبه‌دولتی واگذار شده است.
 قطعیت تسویه مبلغ اسمی اسناد خزانه اسلامی|  سیدرحمت‌اله اکرمی خزانه‌دار کل کشور با اشاره به توجه دولت به پرداخت مطالبات بخش خصوصی گفت: پیمانکاران اطمینان داشته باشند که مبلغ اسمی اسناد خزانه اسلامی واگذار شده به آنها در سررسید بدون تأخیر تسویه خواهد شد. گزارش اولیه بدهی‌های دولت در موعد مقرر قانونی به وزیر اقتصاد ارایه و تقدیم رئیس‌جمهوری شده است.
 آغاز واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی| سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس‌ کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: قرار است در روزهای آینده واگذاری‌های بزرگی از لحاظ ارزش ریالی و اهمیت شرکت‌های قابل واگذاری صورت بگیرد. قرار است سهام شرکت‌های پتروشیمی دماوند به ارزش 1700‌میلیارد تومان، پالایشگاه نفت کرمانشاه به ارزش580‌میلیارد تومان، مس شهر بابک به ارزش 92‌میلیارد تومان و توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران به ارزش 82‌میلیارد تومان و درمجموع به ارزش 2500‌میلیارد تومان در روز 18 و 25 بهمن‌ماه واگذار شود.


تعداد بازدید :  325