شماره ۷۷۰ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
استان

 افتتاح ۴پروژه عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در دهه‌فجر
ساری| مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح ۴ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.
به‌گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی اظهار داشت: براساس نیاز و اولویت‌بندی پروژه‌های متناسب هر شهرک و ناحیه صنعتی درحال‌اجرا بوده که 4 پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در سطح استان افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: این پروژه‌های عمرانی شامل احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی بشل سوادکوه، اجرای شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی بابلسر، احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی نکا و اجرای شبکه داخلی گاز ناحیه صنعتی درونکلای بابل بوده که مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
موسوی بیان داشت: برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرک صنعتی بابلسر و ناحیه صنعتی درونکلای بابل 4کیلومتر لوله‌گذاری انجام
شده است.
وی تصریح کرد: برای اجرای این 4پروژه در شهرک‌های صنعتی استان، 15‌هزار و 727‌میلیون ریال از محل منابع داخلی و استانی هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد:   با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی 403 واحد تولیدی و صنعتی از مزایای این طرح‌های عمرانی بهره‌مند خواهند شد.
موسوی تأکید کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز پروژه‌های متعددی شامل احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز، تعریض کانال بتنی مسطح، زیرسازی راه دسترسی، اصلاح شبکه آب‌های سطحی، تجهیز چاه و انتقال آب و شبکه توزیع، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب، احداث شبکه 20کیلوولت برق و تجهیز ساختمان آتش‌نشانی به ماشین اطفای حریق در طول ‌سال94 انجام شده است.

كسب لوح سپاس توسط شركت گاز استان چهارمحال‌وبختياري
نخستین  اجلاس استاني نماز با برنامه‌ريزي ستاد اقامه نماز استان و با موضوع نماز و زكات در مجتمع غدير اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومي شركت گاز استان چهارمحال‌وبختياري، در اين اجلاس كه با برپايي نمايشگاه دو روزه درخصوص اقدامات دستگاه‌هاي اجرايي برتر در امر توسعه و ترويج فرهنگ نماز همراه بود، دستگاه‌ها نمونه‌اي از فعاليت‌ها و اقدامات سازنده خود در اين زمينه را در معرض نمايش قرار دادند.
در مراسم پاياني و اختتاميه اين اجلاس كه براي نخستین‌بار به‌شكل منسجم در استان برگزار شده بود و دبير ستاد اقامه نماز وزارت كشور، نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه شهركرد، استاندار و ديگر مسئولان استاني و شهرستاني در آن حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمين نكونام (امام‌جمعه شهركرد) با بيان احاديثي از پيامبر(ص) لازمه عروج را برپايي صحيح نماز عنوان كرد و گفت: اگر مي‌خواهيد جامعه سالمي داشته باشيد، بايد قرآن بخوانيد و نماز را به پا داريد. وي از زحمات كليه مروجان فرهنگ نماز قدرداني كرد و استاندار و ديگر مسئولان امر نيز نكاتي درخصوص اهميت نماز بيان كرده و از فعالان اين عرصه تشكر و قدرداني کردند.
سيامك سليماني (معاونت توسعه منابع‌انساني استاندار) هدف از برگزاري اين اجلاس را شناسايي نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها، آسيب‌شناسي و همچنين تجليل از برترين‌ها در راستاي توسعه فرهنگ نماز در سطح دستگاه‌هاي اجرايي و جامعه عنوان كرد و گفت: در اين مراسم از بهترين‌ها تجليل مي‌شود تا الگويي براي ساير دستگاه‌ها باشند. وي از ارایه حدود 300 مقاله به دبيرخانه اجلاس خبرداد و گفت: براي انتخاب دستگاه‌هاي‌برتر شاخص‌هايي ازجمله داشتن خلاقيت، ايده‌هاي جديد و... ملاك ارزشيابي قرارگرفت كه ارزيابي‌ها براساس اين شاخص‌ها انجام شده است. وي از تلاش‌هاي مستمر و جدي رئيس ستاد اقامه نماز استان و استاندار محترم درخصوص پيگيري مسائل مربوط به نماز در حوزه دستگاه‌هاي اجرايي كه باعث پويايي و تحرك آنها شده،
تقديركرد.
در پايان مراسم از فعالان برتر در حوزه نماز با اهدای لوح سپاس توسط مسئولان عالي استاني تقدير به عمل آمد و شركت گاز استان نيز لوح خود را به‌عنوان دستگاه‌برتر در اين زمينه دريافت‌كرد.


تعداد بازدید :  327