شماره ۳۷۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
پرسه در بازار

سقف قیمت روپوش مدارس؛ ۴۰‌هزار تومان

حداکثر قیمت روپوش دخترانه، مقطع دبیرستان 40‌هزار تومان، دخترانه مقطع راهنمایی 30هزار تومان و پسرانه ابتدایی 25‌هزار تومان است. حبیب طهماسبی، رئیس اتحادیه خیاطان تهران با بیان این خبر و اشاره به این‌که برخی مدیران مدارس بدون در نظر گرفتن مسیر سالم سفارش دوخت، قرارداد تولید لباس فرم امضا می‌کنند، گفت: هزینه تأمین روپوش درجه یک دخترانه ۴۰‌هزار تومان است که این رقم در برخی مواقع رعایت نمی‌شود زیرا متاسفانه مسئولان مدارس بدون مشورت با اتحادیه با افرادی بدون توجه به مجوز آنها قرارداد دوخت لباس فرم مدارس را منعقد می‌کنند.  

تکنولوژی حذف قاچاق در واردات گوشی

یک شرکت، تلفن همراهی وارد کرده که به گفته مسئولانش امکان قاچاق و فروش بدون ضمانت آن وجود ندارد.  علیرضا بهیت مدیرعامل این شرکت واردکننده گوشی تلفن همراه، قاچاق را از عمده مشکلات گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار عنوان کرد و گفت:  این گوشی طوری طراحی شده که حتما باید از مبادی رسمی و گمرک وارد کشور شود.  او افزود:  تکنولوژی این گوشی طوری است که خریداران پس از خرید و زمانی که سیم‌کارت را داخل گوشی قرار می‌دهند، یک پیامک به شرکت ارایه‌دهنده ارسال می‌شود و از آن زمان ضمانت گوشی آغاز می‌شود.

فروش آب دبه‌ای در جنوب تهران

قیامدشت در کیلومتر 18 جاده خاوران در منتهی‌الیه جنوب شرقی شهر تهران با مشکل شدید آب آشامیدنی روبه‌روست؛ آب آشامیدنی جمعیت حدودا 50‌هزار نفری قیامدشت که با احتساب دانشگاه آزاد واحد تهران شرق، جمعیت سیال حدود 15‌هزار نفری را داراست از چاه‌های اطراف این شهر تأمین می‌شود که املاح زیاد و سختی آب دارد. مردم قیامدشت آب شرب خود را به صورت دبه‌ای از شرکت‌های فعال در فروش آب می‌خرند؛ بهره‌برداری از تصفیه‌خانه هفتم تهران که قرار بود تا پایان شهریور محقق شود و کیفیت آب لوله‌کشی این منطقه را ارتقا دهد یک ماه به تأخیر افتاد.  

 


تعداد بازدید :  185