شماره ۳۷۳ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ شهريور
صفحه را ببند
گفت‌وگو با محمود خوردبین درباره ناکامی‌های پرسپولیس
دایی آلترناتیو ندارد
او نمی‌تواند در مواقع حساس تیم را کنترل کند

گروه ورزش| نتایج ضعیف پرسپولیس در 7هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر باعث شده پیشکسوتان این باشگاه انتقادهای زیادی را از تیم تحت هدایت علی دایی بر زبان بیاورند. محمود خوردبین، مرد کهنه‌کار باشگاه پرسپولیس که حدود 40‌سال در سمت بازیکن، مربی و سرپرست به این باشگاه خدمت کرده، درباره وضع نابسامان تیمش به «شهروند» می‌گوید: «نظر شخصی من این است که مشکلات پرسپولیس فنی نیست اما اشکالات فنی دارد. این تیم در بازی با تراکتورسازی بازی بسیار خوبی انجام داد اما نتوانست به گل برسد؛ این نشان می‌دهد تیم از نظر فنی خوب است اما اشکال فنی دارد. اشکالی مانند معضل گل نکردن توپ‌ها یا تعویض‌های اشتباه مربی.»
از خوردبین پرسیدیم آیا شما هم مثل بسیاری از پیشکسوتان موافق برکناری دایی هستید که اینطور پاسخ می‌دهد: «در مقطع کنونی خیر، می‌دانید چرا؟ چون مربی‌ای نیست که بتوان روی او به‌عنوان سرمربی پرسپولیس حساب باز کرد. به عبارت بهتر دایی، آلترناتیو ندارد، البته نمی‌خواهم طوری حرف بزنم که فکر کنید از دایی خوشم نمی‌آید، اتفاقا دایی برای پرسپولیس مناسب است او هم اشکالاتی دارد، همان‌طور که همه ما اشتباه داریم.»
سرپرست سابق سرخپوشان همچنین عنوان می‌کند: «وقتی یک تیم در خطوط مختلف مرتکب اشتباه می‌شود باید یک نفر باشد که بتواند به بازیکن جوان تذکر دهد و راه درست را به او بگوید. وظیفه کنونی دایی این است. من ضعفی که به دایی نسبت می‌دهم، روی کنترل تیم است. او باید همه تلاشش را انجام دهد در دقایقی که تیم وارد چالش می‌شود، تیم را کنترل کند. الان این مسأله در پرسپولیس دیده نمی‌شود.»
خوردبین صحبت‌هایش را این‌گونه به پایان می‌برد: «به نظرم با شرایطی که در حال حاضر پرسپولیس دارد، باید به این تیم زمان داد. به‌عنوان یک پیشکسوت از هواداران می‌خواهم صبور باشند و چند هفته دیگر هم صبر کنند. به نظرم یکی، دو برد متوالی شرایط را عادی می‌کند و امیدوارم این اتفاق در بازی‌های آینده رخ دهد.»


تعداد بازدید :  121