شماره ۳۷۳ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ شهريور
صفحه را ببند
بزم شبانه ناکام ماند
پایان قرار فیس‌بوکی در ویلای خزرشهر

گروه حوادث| وقتی گروه یک شبکه مجازی برای جشن میهمانی مجلل به ویلای خزر شهر رفتند هرگز تصور نمی‌کردند مجازات سختی در انتظارشان باشد.  
 وعده خوش‌گذرانی در جشن تولد شهرک خزر شهر کافی بود تا 43 دختر و پسر از شهرهای مختلف ایران راهی شمال کشور شوند. روز جمعه 14 شهریور ماه بود که تعداد زیادی دختر و پسر جوان با خودروهای لوکس وارد شهرک ویلایی شدند. اما تا به آن روز یکدیگر را ندیده بودند. صاحب ویلا هم مهمانانش را نمی‌شناخت. همه آنها در یک شبکه اجتماعی با هم آشنا شده بودند و همین دوستی کافی بود تا به میهمانی مجلل پسر جوان دعوت شوند.
آن سوی ماجرا اما سربازان گمنام امام زمان وقتی در جریان برگزاری مراسمی مملو از دختر و پسر قرار گرفتند عملیات خود را کلید زدند. ساعت 30: 22 دقیقه شامگاه بود. وقتی مأموران با حکم ورود به شهرک خزرشهر در فریدون‌کنار رفتند صدای موزیک و رقص و پایکوبی از یک خانه ویلایی به گوش می‌رسید. خودروهای لوکس در مقابل در ویلا پارک شده بود. مأموران با هماهنگی‌های انجام شده بلافاصله در یک اقدام غافلگیرانه ویلا را محاصره کردند.
وقتی مأموران با نشان دادن حکم ورود به صاحب ویلا وارد خانه شدند هرگز تصور نمی‌کردند با 43 دختر و پسر جوان روبه‌رو شوند. مأموران بلافاصله همه آنها را بازداشت کردند. در بررسی‌ها از خانه 50 شیشه مشروب وموادمخدر کشف شد. میهمانان این جشن مجلل که به نظر می‌رسید در میانگین سنی 22‌سال هستند با دستور قضایی به کلانتری منتقل شدند.
تحقیقات اولیه نشان می‌داد ویلا متعلق به پسری تهرانی است که برای برگزاری جشن تولدش تصمیم گرفته بود دست به کار عجیبی بزند.  او ۲۷ زن و ۱۶ مرد را که از طریق فضای مجازی با یکدیگر آشنا شده بودند از شهرهای دور و نزدیک به بزم شبانه‌اش دعوت کرده بود.
شنیده‌ها حاکی از آن است که این افراد از استان‌های قزوین، زنجان، گلستان، تهران و مازندران از طریق فضای مجازی با یکدیگر آشنا شده بودند و برای شرکت در مراسم جشن تولد به میهمانی خزرشهر دعوت شدند. آنها با یکدیگر قرار می‌گذارند و خود را به فریدون‌کنار می‌رسانند تا این‌که در بن‌بست قانون قرار می‌گیرند. مهدی نریمانی فرمانده انتظامی فریدون‌کنار در رابطه با این خبر به «بصیرنیوز» گفت: با یک عملیات پلیسی موفق شدیم پس از ردگیری برگزاری یک پارتی شبانه مختلط در شهرک خزرشهر جنوبی در ضلع شرقی شهر ساحلی فریدون‌کنار شرکت‌کنندگان در این پارتی را دستگیر کنیم. با این عملیات چندین دستگاه خودروی لوکس میهمانان جشن توقیف و 70 لیتر مشروبات الکلی نیز کشف شد.  
با تشکیل پرونده، برای 27 دختر شرکت‌کننده در این پارتی شبانه قرار زندان در شهرستان بابل صادر شد و 16 پسر دیگر نیز منتظر صدور رأی دادگاه هستند.

 


تعداد بازدید :  612