شماره ۳۷۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
عدد خبر

2800رأس دام به کویت صادرات می‌شود

مجتبی مزروعی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در بازدید از یک واحد تولیدی دام در شهرستان کاشمر اظهار کرد: به دستور وزیر، صادرات دام مجاز شد و شب گذشته ۲۸۰۰ رأس دام استان به کویت صادر شد. وی همچنین از خرید مرغ به قیمت کیلویی ۷ هزار تومان توسط شرکت پشتیبانی خرید دام و طیور خبر داد.

14‌میلیون تن پیش‌بینی ظرفیت ترانزیت کالای ایران

آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران با اشاره به برنامه های توسعه ای وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل اعلام کرد: ایران قصد دارد ظرف 5‌سال آینده، میزان ترانزیت کالا را 25‌درصد دیگر افزایش دهد و تا‌ سال 2015 میلادی و با بهره‌گیری از مسیرهای ترانزیتی، میزان حمل و انتقال کالا را به 14‌میلیون تن در‌ سال برساند.

۱۵روزتا پایان بررسی لایحه رفع موانع تولید

علی‌محمد احمدی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از برگزاری جلسات مشترک کمیسیون مشترک بررسی لایحه حمایت از تولید ملی و رفع موانع تولید در شهر مشهد از شنبه خبر داد و گفت: براساس تقاضای رئیس مجلس قرار است کار بررسی لوایح دوقلو تا ۱۵ روز دیگر تمام شود.

4/۲‌درصد کاهش تورم تولیدکننده در تیر ماه

شاخص بهای تولید‌کننده در ایران در تیرماه 1393 به عدد 8/202 رسید و نسبت به ماه قبل معادل 5/1‌درصد بالا رفت که بیشتر از 3‌/0درصد افزایش در خردادماه بود. شاخص مزبور نسبت به ماه مشابه‌ سال گذشته برابر 6/16‌درصد افزایش داشته است. در این ماه تورم نقطه‌به‌نقطه 8/1‌درصد و تورم میانگین 4/2‌درصد کاهش داشته است.

 


تعداد بازدید :  240