شماره ۳۷۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   500 میلیون دلار به حساب بانک مرکزی واریز شد | اقساط اول و دوم از محل 8/2 میلیارد دلار منابع مسدود شده به حساب بانک مرکزی واریز شد. در چارچوب مرحله دوم توافقات ژنو مبنی بر انتقال 8/2 میلیارد دلار از منابع مسدود شده بانک مرکزی، اقساط اول و دوم معادل یک‌میلیارد دلار از حساب بانک مرکزی در کشور ژاپن به حساب بانک مرکزی در کشور عمان واریز شد. با دریافت این یک‌میلیارد دلار، با مجموع دریافتی از توافق اول تاکنون       2/5میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران آزاد شده است.

   صادرات آمریکا به ایران نصف شد | صادرات آمریکا به ایران در ۷ماه نخست ‌سال‌جاری میلادی به 2/102میلیون دلار رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل تقریبا نصف شده است.  مبادلات تجاری دو کشور در این مدت با کاهش 49‌درصدی نسبت به مدت مشابه‌سال 2013 مواجه شده است.  مبادلات دو کشور در 7 ماه نخست‌سال گذشته میلادی 1/203 میلیون دلار اعلام شده بود.

   ثبت اسناد به شرکت‌های کد فروش مجوز می‌دهد| عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان با اشاره به رشد شرکت‌هایی که اقدام به فروش کد اقتصادی می‌کنند، گفت:  متاسفانه شرکت‌هایی که بیشتر نقش دلالی دارند، تأسیس شده و برای این‌که خریدار از مالیات فرار کند کد اقتصادی‌شان را جایگزین کد خریدار واقعی می‌کنند .


تعداد بازدید :  225