شماره ۳۷۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
بابک بابایی آلبوم «برمن گذشت» را روانه بازار کرد

 آلبوم موسیقی «بر من گذشت» با صدای بابک بابایی، با تنظیم و موسیقی حسین اعتمادی و ملودی‌پردازی پیمان خازنی به‌زودی روانه بازار هنر ایران می‌شود.
در این اثر که از ساختار موسیقی ارکسترال سود می‌جوید و مبتنی بر ویژگی‌های موسیقی گل‌ها تالیف شده است، تصانیفی در دستگاه ماهور و آواز دشتی، ابوعطا و بیات اصفهان به اجرا در آمده است.
آلبوم «بر من گذشت» با حضور بابک بابایی (خواننده) میثم مروستی (ویلن و ویلن آلتو) پدرام فریوسفی (ویلن و ویلن آلتو) حسین اعتمادی (ویلن) آتنا اشتیاقی (ویلنسل) مهرداد عالمی (ویلنسل) علیرضا خورشیدفر (کنترباس) سهراب بابکی (فلوت) پیام سوری (پیانو) پیمان خازنی (تار) شایان یزدی‌زاده (تمبک) حمید یوسفی (تمبک) به مرحله تولید رسیده است.
سیدمحمد خاتمی در یادداشتی بر این آلبوم نوشته است:  «بر من گذشت» اثر تازه‌ای است در موسیقی اصیل ایرانی با صدای گرم و خواستنی هنرمند جوان آقای بابک بابایی که در اجرا، انتخاب شعر و آهنگ، ابتکارات ارزنده‌ای را در آن شاهدیم. این اثر ضمن وفاداری به میراث گرانسنگ موسیقی اصیل و سنتی ایرانی، به یک معنی، اثری نو و متضمن نوآوری‌های درخور توجه است که می‌تواند برای نسل امروز نیز جذاب باشد. به یاری خداوند این گام آغازین گام‌های بلند دوری را در پی خواهد داشت و بر غنای میراث ارجمند هنر و فرهنگ این مرز و بوم خواهد افزود.
به گزارش موسیقی ما، این آلبوم شامل قطعاتی با نام‌های «بر من گذشت» (در ابوعطا)، «کوچه» (دشتی)، «باغ رویا» (ماهور)، «مجنون»(دشتی)، «رفتم»(بیات اصفهان) است.


تعداد بازدید :  226